O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
teerie |
Geplaatst - 12/08/2012 : 21:40:54 Ik ben bezig met het nummer van Gotye Somebody That I used to now. Ik heb hiervoor een registratie gemaakt. Wanneer ik swits van nummer in de registratie (dit doe ik meestal in tel 2 of 3 al) dan veranderd de style netjes in tel 1 maar mijn voice wijzigd meteen al. kan dit ook anders? Ik hoop dat ik dit een beetje duidelijk omschreven heb. |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 20/08/2012 : 22:24:19 Je kan de voice wissel instellingen in een midifile programeren. Maar dan moet je ook aan de de song houden.
Groeten Wim |
F.van Holten |
Geplaatst - 20/08/2012 : 13:22:52 Hoi Teerie
Bij het overgaan van de een Reg. via een pedaal of met de hand, heb je meestal wel een paar tellen speling, vooral met fillin, die ruimte gebruik je dan voor het schakelen met het pedaal, en het komt altijd goed uit, Als je overschakeld van Reg. gaat de voices gelijk over, alleen de styl gaat de eerst volgende maat in. het is net zoals Hans zegt,je moet even tussen en op de tellen werken. Het is een kwestie van gewennig denk ik.
Groet Frans
|
Hanswiel |
Geplaatst - 20/08/2012 : 11:52:04 Hoi,
Op muziekles leerde ik om allerlei handelingen in het ritme van de muziek te doen. Op die manier zal het met enige training vast en zeker wel lukken om een volgende registratie c.q. pedaal in te drukken.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 13/08/2012 : 20:52:38 Wat je wel kunt doen is bijvoorbeeld op nummer 2 de fill in, en dan op nummer 3 de voice verandering. Je kan dan de style alvast laten veranderen, en dan de voice op de juiste tel... Misschien is dat een idee? Kost je alleen iets meer ruimte in je registratiebanken.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
teerie |
Geplaatst - 13/08/2012 : 19:26:02 he Martijn het switch in een registratie doe ik altijd met het pedaal, maar ik ben bang dat ik het toch op een andere manier moet gaan proberen. |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 12/08/2012 : 22:37:58 Helaas, dit kan niet anders.
Wat je wel kunt doen is een Registration Sequence maken, en dan precies op het juiste moment switchen met een voetschakelaar.
- Druk op Direct Access en dan op Memory bij Registration Memory. - Schakel rechts bovenin de schakelaar op ON als deze op OFF staat. - Kies je gewenste pedaal om mee te wisselen. Vooruit en achteruit (+ en -) hebben verschillende pedalen. - Klik je gewenste registratienummer aan (gewoon op de registratieknop) - Druk op Insert onderin het scherm. - Doe dit voor alle registratienummers, op volgorde. Je kunt nummers meerdere keren toevoegen als je ze meerdere keren per nummer gebruikt. - Met Delete onderin het scherm haal je een nummer weg, en met Clear maak je alles leeg. - Druk vervolgens op de |< knop links onderin het scherm. - Druk beide Regist Bank knoppen in (om select te krijgen) en sla de registratie op.
Als je nu op je pedaal trapt zie je je registraties vanzelf wisselen. Zo kun je precies op het juiste moment je registratie wisselen, en krijg je geen problemen.
Hopen dat 't zo lukt!
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |