O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Ruud |
Geplaatst - 13/08/2012 : 18:24:54 Er is een nieuwe Premium Pack voor de T4 uitgebracht. Het Latin Pack.
Zie hier voor meer info en demo's.
Groet, Ruud |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Wouter1972 |
Geplaatst - 25/08/2012 : 20:08:22 Dat zei iedereen ook toen ze de tyros3 hadden... |
laakies |
Geplaatst - 25/08/2012 : 17:33:58 Ik ben het met Ruud eens dat de kwaliteit van de Yamaha-Voicepacks van uitstekende kwaliteit zijn.
Als je ziet dat je 25 voices, 10 nieuwe styles, 3 multipads en 2 registratie bestanden krijgt voor 126 euro is het eigenlijk wel te betalen voor hetgeen wat je krijgt.
Ik denk als ze de packs iets afzwakken zodat de prijs ook kan zakken dat er veel meer verkoop kansen waren voor Yamaha.
Alhoewel, ga ik dit pack ook aanschaffen, daar ik toch niet overstap op de opvolger die mischien Tyros 5 heet
Ben happy met de mogelijkheden die de T4 me biedt.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
muzikant |
Geplaatst - 25/08/2012 : 17:01:50 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bonfire
ja dat dacht ik al.....maar ik moet eerlijk zeggen ..ik heb 1GB geheugen maar er zijn zoveel voiles te koop ....dat geheugen is gewoon VEEL te klein!!!!en om dan weer 150 Euro uit te geven voor EEN PRACH>tiGE GITAAR..........?8
Dus eigenlijk heb je een Wersi nodig. |
Ruud |
Geplaatst - 23/08/2012 : 21:45:56 Het klopt dat er veel voices te koop zijn. Persoonlijk vind ik die van Yamaha het beste met hun "Tyros-kwaliteit". Op het Balkan-pakket na heb ik alle Premium Packs en -voices. Inclusief de Mixed Choir houd ik van de 1GB nog ongeveer 350 MB over.
Je kunt het pakket voor € 126,- kopen ipv 150,- Zie daarvoor mijn uitleg bij Overige onderwerpen (Amerikaanse site yamahamusicsoft).
Groet, Ruud |
bonfire |
Geplaatst - 23/08/2012 : 20:44:51 ja dat dacht ik al.....maar ik moet eerlijk zeggen ..ik heb 1GB geheugen maar er zijn zoveel voiles te koop ....dat geheugen is gewoon VEEL te klein!!!!en om dan weer 150 Euro uit te geven voor EEN PRACH>tiGE GITAAR..........?8 |
Ruud |
Geplaatst - 23/08/2012 : 20:13:53 Hallo Bonfire,
Deze wav-bestanden zijn niet om te laden in de Tyros, maar een geluidsopname van de voices die je zelf moet bespelen, net als alle andere klanken. Van iedere voice kun je een demo op de Tyros beluisteren via de onderste 8-knop (Demo). Die demo's heb ik opgenomen om je een indruk te geven van de kwaliteit van de voices. Ik had natuurlijk ook zelf wat kunnen spelen met de voices en opnemen, maar dat was me iets teveel werk.
Groet, Ruud |
Jeepee |
Geplaatst - 23/08/2012 : 19:26:37 Dag Ruud,
Hartstikke bedankt voor de moeite die je genomen hebt om dit allemaal op te nemen. Ik heb er met erg veel plezier naar geluisterd. Vooral de gitaren vind ik prachtig en onderscheidend van de (geweldige) standaard acoustische gitaren van de T4.
Groet'n uut Hasselt, Jaap.
Jeepee |
bonfire |
Geplaatst - 23/08/2012 : 18:55:22 nou wil ik hier de boel zeker niet opnaaien maar als je die .wav files hebt.....Wat kun je er dan mee doen (als meer als afspelen bedoel ik) gezien het filmpje http://www.youtube.com/watch?v=x9mCrw8o14w |
Ruud |
Geplaatst - 23/08/2012 : 16:38:50 Voor de liefhebbers heb ik van het Latin Pack korte demo's van de 25 voices en de twee demosongs opgenomen op de Harddisk van de T4 en ze opgeslagen als Wav-bestanden. Dus in originele, optimale geluidskwaliteit.
De download van het zip-bestand kun je tot 6 september a.s. HIER vinden. Ongeveer 69 MB en uitgepakt bevat het 27 wav-bestanden.
Waar "Mega" staat in de bestandsnaam betreft het Mega Voices.
Veel plezier bij het beluisteren.
Groet, Ruud |
New in town |
Geplaatst - 21/08/2012 : 21:32:31 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
En dat de kassa rinkelt is niks mis mee, maar dat ze nu eens een beetje meedenken in de financiele positie van de gebruikers zou wel welkom zijn.
Dat is een beetje dubbel Toine.
Als ze meedenken met de gebruiker zal de kassa toch een stuk minder gaan rinkelen... 
Maar ja, het blijft toch een keuze van de mensen zelf om steeds meer en mooier te willen hebben. En dat is natuurlijk ook ieders goed recht, maar dan moet er wel voor betaald worden. Je kunt niet voor niets op de eerste rang zitten.
Ik vind overigens net als Jeepee dat style en voices los aangeboden zouden moeten worden. Zodat je niet met een hoop toeters en bellen blijft zitten in zo'n pack, die je toch niet gebruikt, maar wèl betaald. Maar dat zullen ze bij Yamaha, denk ik niet doen. Zo blijft het exclusief. En exclusiviteit moet betaald worden. En bovendien zou de kassa op deze manier minder rinkelen.
Groetjes, Piet Tyros 4 en Korg Kronos |
Wouter1972 |
Geplaatst - 21/08/2012 : 20:32:51 Ach, ik denk maar aan de nieuwe software en uiteindelijk nieuwe keyboards die ze door het extra geld kunnen blijven ontwikkelen en die zo goed zijn dat ze boven de andere merken uit blijven stijgen. |
laakies |
Geplaatst - 21/08/2012 : 19:37:40 Hoi,
Ik ben bang dat dit niet zal gaan gebeuren, dat brengt namelijk niet snel genoeg geld in het laatje bij Yamaha.
Ondanks dat de voice packs erg goed zijn, vind ik de marketing van Yamaha slecht.
Iedereen heeft niet zo maar even 150 euri over in deze tijden. wel als je voices en styles apart kan kopen.
De tijd zal het leren..... eens kijken wie er allemaal weer overstapt op de opvolger van de Tyros 4,zolang dat nog gretig aftrek vind rinkkelt de kassa.
En dat de kassa rinkelt is niks mis mee, maar dat ze nu eens een beetje meedenken in de financiele positie van de gebruikers zou wel welkom zijn.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
muzikant |
Geplaatst - 21/08/2012 : 11:37:06 Dat is een hele goeie, Jaap. Helemaal mee eens! mvg Jan |
Jeepee |
Geplaatst - 21/08/2012 : 10:39:38 Ik vind de pakketten top, heb er een paar, maar stop nu met de aanschaf van nieuwe want ik vind ook de verhouding zoek t.o.v. de prijs van de T4.
Wat ik erg graag zou willen is dat Yamaha een bibliotheek aanbiedt met nieuwe voices zodat je ze per stuk kunt aanschaffen. Die nieuwe Flamingo Guitar is geweldig mooi, maar ik heb geen behoefte aan de rest van het pakket dus schaf het niet aan. Dus een scheiding van styles en nieuwe voices zou erg mooi zijn. Er zijn vast nog meer gebruikers die (altijd) warm lopen voor nieuwe voices!
Groet'n uut Hasselt, Jaap.
Jeepee |
bertus |
Geplaatst - 20/08/2012 : 09:41:25 Het is en blijft duur, jammer hoor Yamaha! Denk dat je in deze tijd beter goedkoper kunt gaan en dan nog verdienen ze erop. Eerst maar eens een nieuwe lminaatvloer, lekkage gehad dus volgend jaar maar weer eens kijken hoor Yamaha! Jammer. 
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |