O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
djlian |
Geplaatst - 23/09/2012 : 18:58:42 Beste mensen,
Voor onze meervoudig gehandicapte zoon, die helemaal weg is van de Tyros, speel ik vaak zijn keuze liedjes in. Deze kan hij dan met de 'any-key'Guide knop "zelf" spelen.... Dit vind hij geweldig. Nu ben ik over van T1 naar de T4, en zie de funtie nog wel in het menu staan, maar heb tot nu toe de knop 'Guide' (bij Tyros 1 boven de diskette ingang te vinden) op de Tyros 4 nog niet gevonden.
Weet iemand wat ik bedoel, en mij uitleggen waar de knop zit?
vr bedankt alvast.  |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
djlian |
Geplaatst - 25/09/2012 : 15:07:16 Hartelijk dank Martijn. Ik ga direct kijken of ik zo toch mijn zoon nog kan laten "spelen" met deze GUIDE funtie
vr groet |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 23/09/2012 : 19:35:12 Beste Djlian,
Welkom op het forum, ik hoop dat je al je vragen beantwoord mag zien. Ik vind het onwijs gaaf dat je zoon op deze manier toch nog met muziek bezig kan zijn! De Tyros serie is hier een uitstekend instrument voor.
Voor wat betreft je vraag: Helaas is op de Tyros 4 de Guide knop verdwenen... op de Tyros 3 die ik hier voor me heb is hij ook niet meer te vinden. De functie is denk ik té weinig gebruikt om er nog een knop voor te maken... maar da's speculatie.
Dit betekent echter niet dat de functie verdwenen is!
Druk op Direct Access, en dan op Score. Je komt in het menu Guide Mode, waar je alles kunt instellen wat je wilt. Ook of Guide aan staat of niet (links onderin), en het type Guide (links bovenin).
Ik ben bang dat je het op deze manier zal moeten doen... de fysieke knop is verdwenen.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|