O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
forum yamaha tyros4 |
Geplaatst - 14/10/2012 : 10:56:00 Geachte techneuten. Is de rotary speed ook met een voet schakelaar te bedienen? of is dit alleen maar mogenlijk in orgen flutes positie knopje C. Dank u wel alstublieft. Fred.
F.van Huut |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 14/10/2012 : 20:56:13 Hallo,
In het pedaal zit een schakelaar die alleen maar contact maakt als je hem indrukt. Als je hem los laat, is het contact weer verbroken. De rest wordt door de tyros geregeld. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
F.van Holten |
Geplaatst - 14/10/2012 : 19:03:25 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door forum yamaha tyros4
Okè DSP gekozen en geschakeld met voet pendaal en wat denk je!!!!!! hij gaat soms in slow of fast speed. Wat zit er nu in dat voet pendaal alleen maar een schakelaar of nog iets anders?????? Wie o wie
F.van Huut
Fijn dat het gelukt is. Op je vraag: alleen maar een schakelaar. on/off
Suc6 Frans
|
F.van Holten |
Geplaatst - 14/10/2012 : 13:49:56 Hoi Fred
Ik heb het idee dat je niet verder naar beneden gaat in het zwarte kadertje met de D knop. Druk meerdere malen op de D en C knop en het hele menu in het kadertje komt langs. Kies DSP variation en dan Exit rechts onder. Hij staat nu ingesteld.
Suc6 Frans
|
theplayer |
Geplaatst - 14/10/2012 : 13:25:27 Hoi,
Er staat ook geen rotaryspeed bij. Ik schreef: Kies voor DSP variation. Rotary is n.l. een DSP effect. Door dat te wisselen kun je snel en langzaam laten draaien. Nog eens proberen dus. Groetjes,

theplayer |
Geplaatst - 14/10/2012 : 12:08:57 Hoi,
Ja dat is goed mogelijk. Druk op DirectAcces en trap op het betreffende pedaaltje. Je kunt nu met de knoppen C en D instellen wat de functie van het pedaal moet zijn. Kies voor DSP variation. Groetjes,