O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tont4 |
Geplaatst - 11/11/2012 : 10:48:09 edit admin : Topic beter omschreven in onderwerpregel
hoi, ik wil van een midi file, styl en multi pad een registratie maken en dat lukt ook, maar eerst komt de song dan na 2sec de styl en weer 2sec de multi pad. in de T3 ging dat veel vlugger, maar met de T4 duurt het te lang.weet iemand misschien wat ik fout doe.
groeten Ton |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyros2 |
Geplaatst - 12/11/2012 : 07:52:21 Waar het hart vol van is
Muzikale Groet Henk |
Tont4 |
Geplaatst - 11/11/2012 : 21:00:27 bedankt voor de snelle reactie, ik heb inderdaad alles op stick staan dus ik ga het op de harde schijf zetten. wat betreft de naam is perongeluk zo gedaan, en ik weet niet hoe ik dit moet veranderen, marlies is de naam van mijn vrouw.
groeten Ton |
laakies |
Geplaatst - 11/11/2012 : 19:21:54 Ton,
Als je styles, midifiles etc wilt bewerken kun je dit het beste vanaf de Harddisk doen, daar de USB poort te traag werkt vandaar de wachttijd.
Zet je te bewerken file/bestand op je HD vd Tyros, en bewerk het vandaar verder.
PS wel een gekke nicknaam "marlies" en dat je Ton heet
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
theplayer |
Geplaatst - 11/11/2012 : 18:54:36 Hallo Ton,
Meestal gaat dat laden toch wel snel. Heb je soms alles op schijf of USB-stick staan. Dat kan ook nog wel eens voor vertraging zorgen Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |