O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ron42 |
Geplaatst - 29/11/2012 : 01:56:08 Na 2 jaar met veel plezier op mijn tyros 3 te hebben gespeeld heb ik de overstap gemaakt naar de tyros4Bxxl. Ik had altijd zoiets van zou het nu echt zoveel beter klinken want de t3 vond ik gewoon goed. Maar ja hij klinkt een stuk warmer en ook veel meer bas, de choir is echt helemaal super. Ik vind de tyros in het zwart echt super eruit zien (kwestie van smaak) Ben in bezit van nummer 1779. De tyros is het gewoon helemaal voor mij een degelijk instrument en enorm veel mogelijkheden. kortom helemaal happy
gr Ron
|
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 09/12/2012 : 22:44:12 Hoi Ron
Gefeliciteerd met je aanschaf, krijg je vast geen spijt van.
Grt. Frans
|
djlian |
Geplaatst - 09/12/2012 : 20:50:12 Mag ik jullie als T4 ´fanaten´ misschien iets vragen (en graag een prive bericht retour) Hadden jullie in de T4 bij aanschaf ook de score-midi-style bestanden ook staan van Oostendorp Ik heb op mij usb stick enkele van dergelijke bestanden meegekregen, maar er staat bij de meesten ´fout´ achter de songnaam. Waarschijnlijk zijn dit niet de juiste bestanden geweest.
Kennen jullie dergelijke bestanden, en hoe zet ik deze met een werkende style in de MF. En uiteraard waar je deze bestanden kunt vinden, en hoe kan ik deze herkennen.(deze bestanden laden de sp1/sp4 in, en staat bladmuziek onder de knop score met akkoorden)
Graag hoor ik van T4 liefhebbers die mij meer kunnen vertellen hierover.
vr groet djlian |
New in town |
Geplaatst - 29/11/2012 : 10:05:00 Hallo Ron,
En natuurlijk ook van mij gefeliciteerd. Het is gewoon een heerlijk instrument om op te spelen. Als je er net zo van gaat genieten, zoals ik dat doe. Dan komt het helemaal goed.
Groetjes, Piet
Muziek, na mijn vrouw, de grootste passie.
Tyros 4 en Korg Kronos |
Ruud |
Geplaatst - 29/11/2012 : 08:20:49 Hallo Ron,
Proficiat met de aanschaf van jouw T4 Black! Ik kan me voorstellen dat je helemaal happy bent. Veel plezier.
Groet, Ruud |
theplayer |
Geplaatst - 29/11/2012 : 06:37:50 Hallo Ron,
Gefeliciteerd met je nieuwe Tyros 4. Ik weet zeker dat je er veel plezier van zult hebben. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |