Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Goed speelbare MIDI met score Tyros 4

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
djlian Geplaatst - 15/01/2013 : 12:54:03
Wie kan mij helpen aan Midi-score-songs. Dus midi met heel goed speelbare score MET AKKOORDEN vermelding voor de Tyros 4 (soms horen er bij deze midi's ook stylen waar je de song (ook) mee kunt spelen.
Mij gaat het om de bladmuziek met akkoorden ín de midi, zodat ik met de midi mee kan spelen, of eventueel de score mee kan spelen op de bijgesloten style.

Wie heeft tips waar ik zeker weten goede score (midi songs) kan vinden.
Ik heb al diverse midi site's bezocht, en ontzettend veel midi's gedownload en uitgeprobeert, maar 999 van de 1000 midi-score-songs zijn niet met speelbare bladmuziek of zonder akkoorden. En verreweg de meesten zijn helemaal niet als bladmuziek te lezen omdat alle noten door elkaar zijn gerommeld veelal op dubbele linkerhand balk genoteerd.

Heel graag reactie's. Van Oostendorp heb ik al enkele bij mijn T4 ontvangen, en ben er helemaal weg van. Geen gedoe meer met bladmuziek-boeken, en zijn soms met registratie's ook nog snel achter elkaar te spelen.

Graag reactie... en alvast bedankt voor je moeite
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
MrBoembas Geplaatst - 15/01/2013 : 16:50:50
Beste Djlian,

De Midifiles die jij bedoelt zijn door Yamaha zelf gemaakt deze zijn verkrijgbaar in de Yamaha Download shop. Veel succes!!! http://eu.yamahamusicsoft.com/en/category/MIDI+Files/catalog

Grtz,

Daniel.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000