O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
F.van Holten |
Geplaatst - 07/02/2013 : 18:23:52 Hallo
Het is wel opvallend dat de klanten downloads van de T4 bij hun eindpunt zijn aangekomen. (Zal van de andere Tyrossen niet anders zijn) De laatste is van April 2011. Is de rek eruit, of houd de interesse op. Toch wel jammer dat de zovelen Tyros spelers/klanten hiermee worden geconfronteerd. Misschien dat het bij een vervolg model ,weer opbloeid. Volgens mij moet men dit toch in stand houden, vorm van klantenservice.
Grt. Frans
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 19:39:45 Piet
Van 3 jaar terug weet ik niet, maar misschien worden we weer laaiend enthousiast, het word teminste positief opgepakt door Henk, dat was toch wel een beetje het uitgangs punt.
Leuk einde van roerig topic. (voor mij dan)
Grt. Frans
|
New in town |
Geplaatst - 11/02/2013 : 19:21:20 Frans,
Klopt, ik heb het accent inderdaad op gratis gelegd. Dat kon 3 jaar terug ook, dus waarom nu niet? En 3 jaar geleden was iedereen laaiend enthousiast, ik vraag me nog steeds af, waarom nu niet...
Prettige conclusie. Wij hebben samen de plank ten minste niet mis geslagen.
En wachten nu maar rustig af, wat Henk voor ons in petto heeft.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
F.van Holten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 19:08:22 Piet
Sorry als je me verkeerd begrijpt, maar het accent werd wel heel veel op " gratis" gelegd. Natuurlijk is het leuk als je wat van de kl.site kan halen, maar mijn opzet was dat er niets meer gedaan werd, en toen stelde ik, gooi er wat styltjes op. Zodoende.
Henk heeft een hele goede uitleg gegeven over zijn opbouw van zijn bedrijf, natuurlijk heeft dit heeft voorang, maar hij kon zich toch wel vinden in mijn/onze vraagstelling.
Wat de mis geslagen plank betreft, die was voor Omar.
P.s. je was me weer even voor
Grt. Frans
|
New in town |
Geplaatst - 11/02/2013 : 19:02:17 Hallo Henk,
Klasse, dat je er zo bovenop zit. En dat je de moeite hebt genomen om de situatie waarin je als ondernemer zit, zo duidelijk voor ons hebt willen aangeven. Dat stel ik zeer op prijs. Dan wachten we maar rustig af, wat voor leuks je nog voor ons via de klantendownload in petto hebt.
Voor de rest wens ik je verder veel succes, in deze moeilijke economische tijden.
Hartelijke groet, Piet
Ze doen het nog goed hoor. Tyros 4 en Korg Kronos |
New in town |
Geplaatst - 11/02/2013 : 18:51:42 Oeps, ik was aan het schrijven, en Henk was me net voor. Eerst maar eens zijn bericht lezen...
Tyros 4 en Korg Kronos |
New in town |
Geplaatst - 11/02/2013 : 18:50:57 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Maar om bij het topic te blijven, zet er b.v. wat leuke styltjes op, dat zal de Oostedorp-crisis wel doorstaan denk ik.
Een klanten site die al twee jaar stilstaat, heeft geen enkele zin meer, er word bij een aankoop wel een hoop reclame voor gemaakt.
Hoi Frans, ik meende toch echt, dat je ook niet vies was van een paar leuke styles. Hoe dan ook.
Ik weet niet wie je bedoelt met de plank mis slaan. Omer of mij. Ik heb gewoon mijn gevoel gevolgd, na jouw topic-vraag.
Ik heb je echt wel begrepen.
Wat ik ook begrepen heb, is dat mijn spontane actie, niet opgepakt wordt, zoals ik dat graag wilde zien.
Vandaar, dat ik mijn handen hiervan af haal.
Wat betreft de Maja's, Frans Die hebben we helemaal niet nodig. Op 15 februari, komt er een zogenaamde aardscheerder, een meteoriet langs onze aarde, op 25.000 km. Dat is twee keer de omtrek van onze aarde. Dat is naar astronomische begrippen echt griezelig dichtbij. Als dat massieve blok ter grootte van twee voetbalvelden, meende ik, de aarde zou raken, is het einde verhaal. Dus maar duimen dat de astronomen het allemaal goed hebben uitgerekend.
Hoe dan ook dit was het zoveelste uitstapje, en het laatste uitstapje van mij in dit topic.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
F.van Holten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 18:36:00 Henk
Bedankt voor je reactie, en sneller dan ik gehoopt/gedacht had.
Een goede uitleg, we weten nu waar we aan toe zijn.
Succes met je voortzetting en opbouw van het bedrijf.
Grt. Frans
|
admin |
Geplaatst - 11/02/2013 : 18:20:57 Bedankt voor al jullie opbouwende input. Dit wordt door mij zeer gewaardeerd. Jullie hebben gelijk dat er al een (te) lang niks meer is geplaatst bij de klantendownloads.
De laatste 3 jaar steken wij veel energie in het professionaliseren van ons hele bedrijf. De keyboardafdeling is daar ook onderdeel van. Het is niet te beseffen hoe enorm veel werk en energie het kost om dit goed te doen. Ik had het zelf ook niet zo voorzien. Na het uitdenken van alle processen, structuren, organogrammen, functieomschrijvingen, toekomstvisie, het opzetten van afdelingen (distributie, inkoop, verkoop, planning, P&O, nieuwe opslaglocatie), mensen hierin meekrijgen, goede mensen aannemen, implementatie nieuw ERP systeem etc. moet dit alles in de organisatie gezet worden. Dit is noodzakelijk om 40 mensen in alle synergie met elkaar samen te laten werken. Dit liep bij ons hopeloos achter omdat we alle energie in de front-end staken (klantcontact, service en verkoop).
Maar ik ben wel blij dat we die stap gemaakt hebben, want straks werken we veel efficiënter en dat heeft ook voordelen voor onze klanten. We zijn behoorlijk gegroeid de afgelopen jaren en mijn streven is altijd geweest om het contact even persoonlijk te houden, liefst nog persoonlijker dan men van ons gewend is. Daar zijn we momenteel achter de schermen erg druk mee bezig. Het ERP systeem gaat live dit jaar juni en volgend jaar rond deze tijd hopen we alles afgerond te hebben.
Dat is een kleine update die ik graag met jullie wil delen. We zijn eigenlijk actiever dan ooit tevoren, maar onze klanten gaan hier pas later de vruchten van plukken. We moeten dit eerst met succes afronden voordat we onze energie weer in andere zaken kunnen stoppen. De verkoop moet intussen natuurlijk ook doorgaan want het moet wel betaald blijven worden.
De bedoeling van dit allemaal is dat er straks ook meer tijd en geld overblijft om weer mooie spullen te kunnen maken waar onze klanten wat aan hebben. We kunnen onze tijd maar één keer besteden en af en toe worden er prioriteiten gesteld, maar de klant staat altijd op nummer 1. Straks willen we meer nieuwsbrieven gaan sturen via de e-mail, zelf meer actief worden op ons forum, meer software maken, workshops houden en DVD's maken.
Trouwens, het is niet zo dat we niks meer doen met Tyros4, we hebben een nieuwe workshop DVD op de planning staan voor a.s. zomer. En ik ga nu met de afdeling overleggen of we binnenkort nog wat leuks op onze klantendownload kunnen plaatsen. Goed dat er aam de bel getrokken wordt, want als het terecht is dan wordt dat alleen maar gewaardeerd.
MVG, Henk Oostendorp |
F.van Holten |
Geplaatst - 11/02/2013 : 17:41:34 Omer
Nog bedankt voor de mail die je me stuurde, (voor geintereseerde, dit ging niet over dit topic), maar ik denk toch dat je nu de plank misslaat. Ik zal het nog één keer uitleggen. Het gaat mij niet om gratis styl/registraties/songs enz. Ik hoef niets gratis. Het gaat er zuiver om dat er met een kl.site. totaal niets meer word gedaan. Dus doe er wat mee, of hou dr mee op.
Ik heb dit topic naar Oostendorp gestuurd. Ik wacht wel een reactie af.
Zo niet, niet getreurd, de wereld bestaat nog steeds. Volgens de "Maja,s" moesten we al weg zijn. en we zitten nog steeds achter de Tyros.
Grt. Frans
|
New in town |
Geplaatst - 11/02/2013 : 16:52:17 Eerlijk gezegd,
begrijp ik de tendens van deze thread niet zo. Ik probeer samen met Frans, via een verzoek van mij aan Henk Oostendorp, te vragen, of hij ons misschien nog een keertje wil verwennen met een aantal extra styles, waarvan ik dacht, dat iedereen dat wel leuk zou vinden. En nu komen er opmerkingen, van nee, dat hoeft van ons niet zo, op het internet is genoeg te vinden. Ik zou niet weten wat voor styles ik nog nodig ben.
Wat een verschil vergeleken bij de introductie van de Tyros 3, toen daar dus een aantal gratis styles werden uitgedeeld, via de klantendownload. Iedereen was stapel-enthousiast, waaronder ondergetekende. Waarom wordt hier nu zo lauw op gereageerd. Ik snap dat niet zo.
Dit is toch nog altijd hetzelfde forum van drie jaar terug? Waar is dat enthousiasme gebleven over dit soort zaken. Er is toch niks mis mee met een aantal leuke styles.
Ik denk niet dat Henk gezien deze respons, hier nog veel mee gaat doen.
Jammer.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
penderso |
Geplaatst - 11/02/2013 : 15:32:46 Dag,ik ben eens gaan uitzoeken welke de gemiddelde leeftijd van de aan dit forum deelnemende mensen is. Het is om en bij de 60 jaar (ikzelf ben 70). Als je dan merkt welke mensen bij een eventuele voorstelling van nieuwe produkten de dienst uitmaken, kom je tot dezelfde vaststelling. Ik geloof dus niet in een crisis voor mensen die hun ganse leven gewerkt hebben en dan eindelijk het toestel van hun dromen kunnen kopen. Bij deze geniet ervan, de toekomst is korter dan het verleden. Op zoek naar nieuwe of bewerkte styls, bij het internet zijn er vele te vinden en heus niet altijd duur, zoeken loont wel. Groetjes, Omer |
tyros2 |
Geplaatst - 10/02/2013 : 16:04:17 Nogmaals, ik snap niet wat we aan styles missen. Dit forum is in mijn ogen zeer waardevol.
Hoe je het ook wend of keert om de Tyros goed te doorgronden heb je hulp van anderen nodig wat de één niet weet weet de ander en door dit forum heb ik in al die jaren veel van de medeforumleden geleerd.
Oké er is ook wel eens slap ge*** maar dat hoort er nu eenmaal bij niet alle onderwerpen hebben mijn intresse en dat zal bij jullie denk ik niet anders zijn.
De klantendownloads voegen nu niet meer veel waarde toe dus kijk ik er ook niet meer naar, wel weet ik dat in al die jaren dat ik keyboards heb gekocht bij een plaatselijke dealer in het Oosten van het land nog nooit zo in de watten ben gelegd dan als door de Fa Oostendorp.
Als je dan ziet dat er ieder jaar rond de kerst toch weer een extra concert wordt gegeven door jongens die ook een paar duiten kosten en een zaal afhuren en gratis koffie en dat dit voor ons gratis is dan denk ik weer van "Die Oostendorp doet het toch maar" Maar een keer houd het op tot dat er weer wat nieuws in aantocht is en dat zal niet zo lang meer duren denkt ik.
Ik begrijp Frans heel goed en kan zijn gevoel ook wel een beetje delen.
Het forum is dan wel oud maar zeer zeker niet uit de tijd.
Muzikale Groet Henk |
New in town |
Geplaatst - 10/02/2013 : 13:30:27 Hoi Toin,
Het gaat hier niet over het forum in stand houden. Maar alleen om het aantonen, dat de klantendownload in mijn optiek, en ook van Frans, zoals er nu mee wordt omgegaan, geen meerwaarde meer heeft voor een Tyros-bezitter. En dat ze dat beter af kunnen schaffen, als er toch niets meer mee wordt gedaan.
En als er dan nog wel wat mee wordt gedaan, zie ik er dus graag een download met gratis styles op Misschien ook ergens weggeplukt uit een bestaand model, zoals toen destijds met die CVP Clavinova met Marco Riedijk. Of uit een ander soortgelijk up to date instrument. Dus styles die waardig zijn voor de Tyros 4.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
Ps. Als Henk Oostendorp voor deze geste niet zo veel voelt. Om op deze manier de klantendownload weer nieuw leven in te blazen. Dan vind ik dat erg jammer. Maar meer ook niet. Ik kan er prima mee leven. Dat wou ik toch nog even zeggen.
|
laakies |
Geplaatst - 10/02/2013 : 13:10:36 Hi allemaal,
Ik denk dat die klantdownloads ook nie zo veel voorsteld. We komen toch wel allemaal aan het een en ander...
Belangrijker vind ik dat dit forum in stand gehouden blijft, dat is waardevoller voor de meeste onder ons denk ik.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
F.van Holten |
Geplaatst - 10/02/2013 : 12:47:32 Piet je was mij 1 minuutje voor.
Grt. Frans
|
|
|