O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
F.van Holten |
Geplaatst - 03/07/2013 : 21:58:42 Vandaag Dvd "step by step part 2 Tyros 4" in de bus gekregen Leuk en leerzaam, staan toch weer dingetjes op die ik net niet wist.
Dank Firma Oostendorp.
Grt. Frans
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
forum yamaha tyros4 |
Geplaatst - 23/07/2013 : 18:01:50 Opstarten DVD The Secrets of Pro,s. Gebruikers van Windows Vista, (Acer) kunnen gebruik maken van Acer Arcade DeLuxe. Fred.
F.van Huut |
fransonline |
Geplaatst - 23/07/2013 : 17:01:17 Jammer dat de DVD zo moeizaam afspeelt op een PC/notebook terwijl dat toch een hele logische plek is om 'm te gebruiken.
Neemt niet weg dat de DVD voor mij een bron van nieuwe inspiratie om weer meer geheimen te ontdekken. Vooral het DSP verhaal wordt nu pas wat duidelijker en mijn Tyros kan zo ineens heel anders gaan klinken.
Bedankt voor de DVD en hopelijk komt er nog een vervolg. Voor mij hoeft dat niet eens gratis, ik ben bereid om te betalen voor nieuwe informatie.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
hasp |
Geplaatst - 22/07/2013 : 13:19:48 Net terug van 6 weken vakantie, dus tot nu toe de DVD nog niet bekeken. Toch vast geweldig bedankt voor deze service. Ik zal er vast wat van opsteken. |
admin |
Geplaatst - 15/07/2013 : 11:14:50 Nog een toevoeging van de producent:
De DVD is NIET compatible met VLC-player, omdat de VLC player data kan transcoderen. Hij adviseert de standaard Windows Media-Player. Die werkt goed.
MVG, Henk Oostendorp |
theplayer |
Geplaatst - 13/07/2013 : 16:26:08 Hallo Maarten,
Ik heb het op meerdere PC's geprobeerd, maar ze spelen hem allemaal af. Het is ook geen probleem om de map DATA naar een USB-Stick te kopiëren. Ik weet dus niet wat het probleem bij jou is. Probeer het eens met een andere DVD of dat wel werkt. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
maartenb |
Geplaatst - 13/07/2013 : 15:53:00 Deze prachtige DVD is inderdaad helaas voorzien van een kopieerbeveiliging.
Dit in tegenstelling tot de DVD Tyros 4 Stap-voor-stap deel 1, en de DVD met Bert Smorenburg. Deze laatste twee DVD's spelen perfect op mijn computer, en ook op mijn tablet. Ideaal om zittend voor mijn Tyros 4 de film op mijn Android tablet te kunnen bekijken!
Om ook deze nieuwe DVD op je computer/tablet af te spelen, kun je het open source en gratis programma MakeMKV gebruiken. Na ongeveer anderhalf uur staat de DVD op je harde schijf.
Het spreekt hierbij voor zich dat je de versie op je harde schijf uitsluitend voor jezelf gebruikt, en niet doorgeeft aan mensen die de DVD niet hebben.
Jammer dat de producent voor deze obstakels gekozen heeft, en dat er fratsen moeten worden uitgehaald om hem op je PC te kunnen bekijken.
Neemt niet weg dat ik het een inspirerende DVD vind, waar ik heel blij mee ben!
Maarten |
admin |
Geplaatst - 13/07/2013 : 09:56:49 Wij vinden het fijn dat we zoveel positieve reacties ontvangen over de DVD tyros 4 Stap voor Stap deel 2.
Wij hebben de exclusieve distributie van deze DVD voor Nederland.
Ook bereiken ons opmerkingen dat de DVD niet op alle computersystemen is af te spelen. De producent heeft ervoor gekozen om de DVD te voorzien van een kopieerbeveiliging. Mogelijk dat dit de afspeelproblemen op die computersystemen verklaart. Op dvd-spelers is het sowieso goed af te spelen.
Veel kijk- en leerplezier gewenst.
MVG, Henk Oostendorp |
F.van Holten |
Geplaatst - 11/07/2013 : 16:09:24 Hallo
Kan je hem ook niet op een DVD speler bekijken via je TV. Zoniet dan is hij misschien beschadigd.
Als je er bestanden vanaf wil halen, kan je via de PC wellicht de inhoud bekijken.
Grt. Frans
|
omer |
Geplaatst - 11/07/2013 : 11:05:53 Vandaag de DVD ontvangen, dank aan ieder die er voor gezorgd heeft. Er is wel een probleem, bij het starten geeft de computer een probleem zodat ik niet verder kan. Als ik dan de vorige CD inleg is er geen probleem. Is er nog iemand met dit voorval of moet ik ergens anders zoeken. Graag uw mening, groetjes, Omer |
maestro |
Geplaatst - 08/07/2013 : 12:56:35 leuke dvd maar wat oostendorp schrijft dat de dvd enkel te krijgen is bij oostendorp is dikke larrie ik bezit hem al van 13 juni bij ons in de winkel key music in sint niklaas liggen er nog een 20 tal gr luc
korg pa1xpro tyros 4 2x bose L1 compact + tonematch |
admin |
Geplaatst - 08/07/2013 : 11:43:59 Hartelijk dank allemaal voor jullie positieve reacties. Fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd!
MVG, Henk Oostendorp |
teunb |
Geplaatst - 08/07/2013 : 10:15:16 Oostendorp hartelijk bedankt,voor de dvd part 2 gr.Teun |
klinkt als |
Geplaatst - 07/07/2013 : 23:22:45 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Maakt niet meer uit op jou leeftijd , (profiel)
Grt. Frans
scherp opgelet |
muzikant |
Geplaatst - 06/07/2013 : 21:14:44 Mijn T4 komt ergens anders vandaan maar nieuwsgierig geworden ga ik toch eens de dvd bekijken.
Natura Artis Magistra... |
F.van Holten |
Geplaatst - 06/07/2013 : 20:39:50 Maakt niet meer uit op jou leeftijd , (profiel)
Grt. Frans
|