O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
duin |
Geplaatst - 28/08/2013 : 11:57:03 Hallo liefhebbers, Voor diegene die van plan zijn om een dubbele opstelling te maken heb ik hier wat leuke opstellingen gevonden tijdens het zoeken naar de app. van Thoralf Abgarjan [nog steeds niet gevonden]. Via facebook ga je naar Jorg Kuhlen klik op foto's en je vind mooie opstellingen met de tyro4 met daaronder een tweede keyboard . Veel succes . Henkie penkie |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
ludo |
Geplaatst - 11/04/2014 : 08:00:31 Bedankt, nu heb ik ook eens een ander idee voor mijn instellingen. Mijn Pc200 van Roland hiervoor is prima, er staan geen knopjes bovenaan dus beide manualen staan zeer kort bij elkaar zoals een orgel. Groeten, Ludo |
F.van Holten |
Geplaatst - 08/04/2014 : 17:48:13 Hoi Ludo
leuk je hier tegen te komen, hoe gaat het met je instellingen, lukt het.
Grt. Frans
|
ludo |
Geplaatst - 08/04/2014 : 14:11:24 Bedankt voor jullie instellingen. Ik heb nog iets gevonden: de ART 1 en 2 d.m.v. MFC10 te gebruiken voor mijn midi instelling via de Left. Hiervoor moet de split ingesteld worden: eerst het style gedeelte, dan één noot voor de Left (lampje moet op on staan) en daarna de Right 1,2,en 3. Instelling: Style F#3, Left G2, Right Ab2. Je mist dan die ene noot voor de Left maar in ruil hiervoor krijg je een tweede manuaal met ART 1 en 2 bediening via de MFC10. Groeten, Ludo
|
Ruud |
Geplaatst - 06/04/2014 : 21:18:02 Zie de instellingen via deze link.
Groet, Ruud |
laakies |
Geplaatst - 06/04/2014 : 20:07:40 @Ludo,
Ik gebruik mijn M-audio 61 keyboard als tweede keyboard. daar ik deze niet kan splitten gebruik ik de Right 3 voices op de m-audio. En de Right 3 natuurlijk ook op mijn Tyros.
Right 3 on = voice op de Tyros en m-audio Right 3 off = voices alleen op de m-audio
Maar andere mogelijkheden kunnen natuurlijk ook, het is maar net wat je zelf het fijnste en makkelijkste vind.
Voldoende mogelijkheden tegen betaalbare kosten.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
ludo |
Geplaatst - 06/04/2014 : 19:57:20 Hallo muziekliefhebbers, Ik bezit een Tyros 4 met aangesloten midikeyboard Roland PC200 en heb deze via midi B op kanaal 5 aangesloten, nu kan ik via de left de klanken kiezen en opslaan in een registratie. Ik ben benieuwd hoe anderen deze midi aansluiting tot stand gebracht hebben en hun klanken hiervoor kiezen. Groeten, Ludo |
Tyros5frans |
Geplaatst - 30/08/2013 : 13:44:57 Hallo liefhebbers;
kijk eens op het volgende, bij overige staat in het rubriek bouw tyros met 3 klavieren ,een opstelling van 3 toetsen borden deze is als het mee zit (ziekte) eind van de maand september klaar en dan komen er ook foto's op het forum te staan van hoe het eind resultaat is. Hij is zo gebouwd dat als er een andere tyros uitkomt hij er zo afkan.
M.V.G. Frans
|
fboss |
Geplaatst - 29/08/2013 : 21:25:54 Hallo alle liefhebbers;
op onderstaande link, speelt hij er ook nog op.
http://www.youtube.com/watch?v=VF65zgMBLfU
Groetjes van.. fboss |