Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 extra opslag (geheugen) Tyros 4

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
omer Geplaatst - 28/10/2013 : 13:52:00
Dag,ik wil via de USB poort een extra geheugen plaatsen om niet altijd te moeten wisselen van een usb stick met een lage opslag kwaliteit. Mijn vraag, moet ik rekening houden met een maximale GB. of kan de Tyros 4 alles aan ? Anders gezegd, is er een beperking ? Vriendelijke groeten, Omer
13     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
T-Rossie Geplaatst - 24/10/2024 : 16:45:53
@Sascha: Ook in de Root is het maximum files/folders 500.

Je kunt er wel meer inzetten (bijv. met de PC) maar dan krijg je de melding dat het aantal bestanden te hoog is.

Het aanmaken van folders/mappen biedt overigens veel voordelen, denk aan het groeperen op Genres of Artiesten.
Heiko Geplaatst - 24/10/2024 : 16:26:42
Hey Sascha,
Je was toch bezig met vocal harmony instellingen?
Is dat nog gelukt?

Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt....
als het je neus uit komt is het véél erger!
Sascha Geplaatst - 24/10/2024 : 14:27:03
Goedemiddag, begrijp ik goed dat als ik meer dan 500 midifiles heb ze dan moet verdelen over meerdere mappen? Zou ik eventueel alle files in de root map kunnen zetten? Dan heb je toch geen maximum? gr.

Sascha
omer Geplaatst - 29/10/2013 : 13:59:03
Dank aan allen die antwoorden, ook degene die afdwaalden. Zo leren wij allen via dit forum, vriendelijke groeten, Omer
Soneg Geplaatst - 29/10/2013 : 11:06:40
Om even bij het `onderwerp` te blijven,. Vergeet niet regelmatig
een complete Back-Up van je Harddisk in je Tyros te maken via de bekende methode.

Soryt
T-Rossie Geplaatst - 29/10/2013 : 09:04:08
Inderdaad .... even wachten
laakies Geplaatst - 28/10/2013 : 23:14:35
Hoi Roel,

Heb jij de T5 al staan dan??

Wat doe je dan hier op het forum

Geluksvogel dat je hem al verkocht hebt, nu maar wachten he.....

Gr Toine

Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl
T-Rossie Geplaatst - 28/10/2013 : 19:39:36
Precies als Arno schrijft. De bestanden staan op mijn T4 puur als backup voor de PC..... er is immers ruimte genoeg

PS. Ik heb momenteel geen Tyros4 meer
Soneg Geplaatst - 28/10/2013 : 19:18:36
Nee, aleen .Text. bestanden B.V, "wordpad" bestanden .

Soryt
Willy Geplaatst - 28/10/2013 : 18:47:38
leest de T4 PDF files?
T-Rossie Geplaatst - 28/10/2013 : 17:56:37
Een kleine misvatting denkt ik Omer
Een USB stick is vele malen onbetrouwbaarder dan de ingebouwde harddisk en/of usergeheugen.
Denk bijvoorbeeld aan de USB connector die behoorlijk vaak in- en uitgestoken wordt (slijtage)
Een stickje kan eenvoudig worden gestolen of plots de geest geven.

De ingebouwde harddisk is dermate groot dat je hem normaal gesproken nooit vol krijgt door styles, midifiles, Musicfinder en sound bestanden erop te zetten. De harddisk is ervoor om 'm volop te benutten. Ik gebruik hem voor de primaire bestanden en ook zelfs voor bestanden (o.a. bladmuziek PDF) die op mijn PC staan..... gewoon als backup ervan.
De disk kun je erg eenvoudig indelen door mappen/folders te gebruiken.
Advies : Zet alles wat je hebt op de harddisk .... ook zaken die je (bijna) nooit gebruikt.

Een USB stickje kan gebruikt worden als backup medium, maar leg 'm ergens op een veilige plek buiten de Tyros. Ook kun je de USB stick gebruiken om even wat bestanden over te zetten naar een andere Tyros en/of PC.
omer Geplaatst - 28/10/2013 : 17:19:23
T-Rossie, ik dacht dat het veiliger zou zijn als ik de meeste van mijn muziek op een geheugen zou plaatsen, buiten het instrument. Vooral alles waar je niet direkt mee bezig bent, maar toch wilt blijven hebben. B.V. kerstmuziek dat je eens in het jaar nodig hebt, en zo zijn er nog dingen. Ook stel dat er iets fout gaat en je alles kwijt bent, ik wil er effe niet aan denken na al die fijne uren van zoeken en samenstellen van styls en registraties. Het Tyros geheugen is groot, maar toch, groeten, Omer
T-Rossie Geplaatst - 28/10/2013 : 15:12:43
Voor zover mij bekend is de geheugengrootte niet beperkt. Alleen de aantallen mappen en files hebben een maximum namelijk 500.

Door het maken van submappen is het aantal op te slaan bestanden onbeperkt. (bijv. 500 mappen met elk 500 files )

Waar gebruik je de sticks voor? Hopelijk alleen als backup?

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000