O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Sonny00 |
Geplaatst - 29/10/2013 : 11:27:23 Hallo muziekliefhebbers,
Ik zit met een klein luxeprobleempje, Ben op zoek naar een keyboard voor in de studio, Voor het maken van orkestbanden gebruik alleen de sounds en style's.
Ik heb altijd de psr-s910 gehad en die beviel mij prima, Maar nu een paar vraagjes,
Hebben de extra's van een tyros4 tov de psr nut in een studio? Kunnen alle style's en sounds van de tyros ook in de psr?
Na de komst van tyros5 komt de t4 ook in mijn budget. het pakket en garantie dat je bij een nieuw instrument krijgt spreekt me ook wel aan.
Grtzz s
Ik heb ook een keyboard |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Sonny00 |
Geplaatst - 27/11/2013 : 20:38:57 Iedereen bedankt voor de tips en raad.
Heb inmiddels een Taairos 4 hier staan, en meer dan tevreden.
Grtzz Sonny
maartenb |
Geplaatst - 01/11/2013 : 10:32:06 Tip: luister dan niet naar de demo filmpjes straks van de Tyros 5!
Maarten |
Sonny00 |
Geplaatst - 01/11/2013 : 08:50:46 Nu alle goede raad van jullie gehoord te hebben, denk ik dat ik nog even wacht en voor een tyros 4 ga.
En nu maar hopen dat ik straks geen tyros 5 wil.
Grtzz Sonny
laakies |
Geplaatst - 31/10/2013 : 07:13:04 Hoi,
Er komen nu zat gebruikte Tyros viertjes op de markt, sla je slag en als je het kunt betalen zou ik voor de T4 gaan, daar de sounds en drumkits toch net even beter zijn.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Sonny00 |
Geplaatst - 30/10/2013 : 22:25:08 Dank je voor je commentaar soryt, Ik heb het idee dat het naast elkaar vergelijken niet helemaal opgaat ivm de verschillende luidsprekers, Gaat mij puur de sound die ik opneem Zou ik niet in de studio het verschil van sounds van deze twee toppers teniet doen dmv dubbelen eq enz.
Mijn idee was... de psr die een stuk goedkoper is, waar ook alle styles van de t4 in kunnen, en met iets mindere sound die misschien wat "op te krikken" is, Maar misschien zit ik dan wel heel er fout en is de t4 een echte meerwaarde voor me.
Grtzz Sonny
Soneg |
Geplaatst - 30/10/2013 : 21:37:31 Bekijk alleen al de specificaties van beide keyboards en je zal zien dat het appels met peren is om te vergelijken. De "soundchip" van de T4 bevat veel hoogwaardiger samples en ook de DSP processor is van professionele kwaliteit. En qua bediening en grotere scherm is de T4 erg prettig om mee te spelen/werken. Maar beter nog kan je ze zelf eerst proberen bij Oostendorp En dat geld eigenlijk voor een ieder die wat anders zoekt.
Soryt |
Sonny00 |
Geplaatst - 30/10/2013 : 19:57:28 Bedankt Gerrit, Verder nog meer voordelen of nadelen ?
Grtzz Sonny
Keyman |
Geplaatst - 30/10/2013 : 18:06:03 Hoi Sonny00
Ik denk dat ik voor de PSR-S950 zou gaan want die heeft toch weer een aantal nieuwe dingen die je straks ook op de T5 zult vinden. Kijk maar eens op youtube hoe die klinkt en wat je allemaal mee kunt doen. succes met je keuze.
groetjes Gerrit |