O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
PieteMan |
Geplaatst - 14/12/2013 : 00:23:35 Beste medemuzikanten.
Ik heb hier 2 toetsen (A-B)lichtelijk beschadigd. Wil deze graag vernieuwen. Aldus Oostendorp los te koop voor tientje per stuk. Ik kan ook naar Wezep rijden en doen Oostendorp het voor niet te veel geld. Helaas is Wezep niet naast de deur. Assembleer als retailer zelf computers dus ben zelf handig genoeg. Mijn vraag:: Iemand ervaring met het zelf plaatsen van de toetsen ?
Moet ik ergens rekening mee houden na openschroeven van de T4? Zover ik weet zitten de toetsen inwendig vast in een kliksysteem.
Groet Bert de Kuijer
|
10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 22/12/2013 : 16:43:37 € 50,= , een gezellige dag, gratis koffie, garantie, en waarschijnlijk een nieuwe T5, wat houd je nu nog tegen, Andere kant: schroeven zoeken, vooral die laatste die alles nog vast houd, gelukt open, oeps, kop koffie erin, die bij Oostendorp gratis was, ruzie met de baas/vrouw, kerst naar de knoppen, en geen oliebollen met oud en nieuw.
Wil je dat echt. Suc6 dan zet wel filmpje hierop, weet ik het ook.
Grt. Frans
|
PieteMan |
Geplaatst - 20/12/2013 : 11:20:23 Ga ik doen Maarten in het geval dat moderators het goed vinden.
Mogelijk dat ik een uitvoerige opname maakt omtrent die reparatie en deze plaatst op you tube.
Zoals gezegd is en blijft een Tyros een Computer en kan nooit moeilijk zijn deze te repareren voor de kenner.
Inmiddels Oostendorp benaderd voor bestelling, helaas hebben zij veel problemen met hun telefooncentrale en zijn ze bijna nooit telefonisch te benaderen. Ik wacht op hun bericht.
Groet Bert |
maartenb |
Geplaatst - 20/12/2013 : 08:57:38 Op de Tyros 4 van Oostendorp zit drie jaar garantie, maar dat terzijde.
Mocht je zelf gaan schroeven, maak dan svp foto's van de binnenkant. En plaats ze hier op het forum...
Succes met je keuze.
Maarten |
PieteMan |
Geplaatst - 14/12/2013 : 23:41:51 FF gegoogled , er staat een filmpje op YouTube
Ik weet niet of ik de link mag plaatsen maar dat hoor ik dan wel van de moderators als ik het moet verwijderen.
http://www.youtube.com/watch?v=Pp35e0tdWBw
Let wel op het betreft hier de Tyros 2 maar zal voor de Tyros 4 niet veel anders zijn.
Absoluut niet doen in de garantie periode zoals Ruud zegt. De mijne is daar net buiten.
|
laakies |
Geplaatst - 14/12/2013 : 21:14:10 @Bert,
Da's een nette prijs en zeker niet duur van de fa "O"
Tel je een beetje benzine erbij is het nog onder de prijs als die ik had. Ondertussen kun je lekker eens op een Tyros 5 spelen, misschien kom je dan wel thuis met de Tyros 5
Gr Toine Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
PieteMan |
Geplaatst - 14/12/2013 : 20:53:53 Toine
Mailtje gehad van Oostendorp 50 euro arbeidskosten doen hun het. Maar het is de rit hé |
laakies |
Geplaatst - 14/12/2013 : 17:02:05 @Bert,
2 toetsen vervangen kost ongeveer 100 euro. het hele board moet open om bij de contakten te kunnen komen.
je zou dan kunnen overwegen met wat meer bijbetaling een geheel onderhoud te doen alles ligt dan toch open!!
Ik zou er zelf niet aan beginnen, levens gevaarlijk met die moderne electronica. laat het aub aan een vakman over. ook O beschikt over goede technische service.
Gr Toine Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Ruud |
Geplaatst - 14/12/2013 : 08:20:38 Ik bedoel eventuele toekomstige aanspraak op garantie.
Groet, Ruud |
PieteMan |
Geplaatst - 14/12/2013 : 01:15:34 Hoi Ruud
Nee er is geen garantie verhaal, mogelijk door armleuning stoel randjes afgestoten aan voorzijde dus eigen schuld dikke bult Is ook een schade van niks maar ik vind het zonde en een paar toetsen kosten niet veel |
Ruud |
Geplaatst - 14/12/2013 : 00:32:15 Hallo Bert,
Als jouw T4 nog binnen de garantie valt, zou ik niet zelf de T4 openschroeven. Indien er iets fout gaat, kun je er vrijwel zeker van zijn dat de garantie door die handeling is komen te vervallen.
Groet, Ruud |