Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 5 styles op een Tyros 4??

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
MattOnTheNet Geplaatst - 26/02/2014 : 08:55:58
Ik ontving van Oostendorp een mailtje waarin ondermeer stond: "U ontvangt bovendien op de aanschaf van een jong gebruikte Tyros 4 de Tyros 5 styles er gratis bij." Betekent dat nou dat de styles van de T5 op de T4 gebruikt kunnen worden? Daarnaast was er te lezen: "Naast alle beschreven extra’s ontvangt u alleen deze 2 weken de styles van het topmodel CVP609 gratis op uw Tyros 4" De CVP609 is toch een piano? Zijn de styles van het top model piano dan ook te gebruiken op eenT4? En waarom worden die styles, zowel van de T5 als wel van de CVP609 niet "gewoon" verkocht?
12     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
MattOnTheNet Geplaatst - 27/02/2014 : 16:23:19
Duidelijk en geen probleem!! Kan ik er van uit gaan dat, ofschoon de aanschaf van de T4 ook geen kattenpis was, de leuke extra dingetjes die de aankoop van een T5 biedt -zoals in dit geval styles van andere keyboards gebruiken- , niet voor de T4 gebruikers weggelegd zijn? Of zijn die extra styles wel verkrijgbaar/koopbaar ??
maartenb Geplaatst - 27/02/2014 : 15:52:46
Excuses voor de verwarring.

Ik heb inderdaad een T5, maar die kan ook T4 styles afspelen. Dus vandaar mijn interesse in de CVP-609 styles, ook al waren ze voor de T4 bedoeld.

(Nu heb ik ze blijkbaar in T5 format... Ik heb ze nog niet geprobeerd.)

Maarten
Tyr0s_Fre4k Geplaatst - 27/02/2014 : 13:45:36
@ Matt,

Maarten heeft inderdaad een T5, maar vroeg om de CVP609 styles voor de T5. Die staan bij de klantendownloads

Ben het met je eens dat het wel een beetje van het topic afweek.

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.
MattOnTheNet Geplaatst - 27/02/2014 : 12:20:18
@Tyr0s_Fre4k. Inderdaad, dat is volkomen logisch, Martijn. Ik vraag me dan toch af waarom Ruud aan Maarten de boodschap stuurt (zie voorgaande posts). Tenzij Maarten natuurlijk een T5 heeft. Als dat zo is, dan heeft het weinig zin om T5 styles te downloaden. Ik ging er vanuit dat Maarten een T4 heeft en geen T5. Het onderwerp ging tenslotte over "Tyros 5 styles op een Tyros 4".
Tyr0s_Fre4k Geplaatst - 27/02/2014 : 11:32:58
@ Matt en Omer,

Het lijkt mij nogal logisch dat de Tyros 5 klantendownloads niet beschikbaar zijn voor Tyros 4 bezitters.
Het is een stukje service voor die groep die bij Oostendorp de T5 hebben gekocht.
Natuurlijk heel jammer, maar wel logisch natuurlijk. Ze willen zichzelf niet in de vingers snijden.

Groet,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.
omer Geplaatst - 27/02/2014 : 11:16:49
Ben ook op zoek gegaan, maar vind niets. Misschien ligt het aan mezelf. Men vraagt op de site een account voor de T5, ik probeer met mijn T4 account maar geen reactie. Dus wachten op een oplossing, Omer
MattOnTheNet Geplaatst - 27/02/2014 : 10:51:04
Ruud, waar kan ik precies die T5 download pagina vinden en kan ik, als T4 klant daar bij komen??
maartenb Geplaatst - 26/02/2014 : 21:09:57
Ruud, gevonden.

Bedankt!!

Maarten
Ruud Geplaatst - 26/02/2014 : 18:48:51
@bonfire, alle software/data van de vorige eigenaar wordt verwijderd.

@Maarten, kijk maar eens bij de T5-klantendownloads. Daar staan ze ook.

Groet,
Ruud
Toch nog Tyros Geplaatst - 26/02/2014 : 16:26:43
Ja vrienden Tyros 3 en 4 gaan in de opruiming dus sla ja slag!

Groetjes John
Tyros 4 xxl
maartenb Geplaatst - 26/02/2014 : 11:04:03
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MattOnTheNet

De CVP609 is toch een piano?
Ja, met een ingebouwde Tyros 4.

Overigens heb ik ook wel interesse in die CVP609 styles!

Maarten
bonfire Geplaatst - 26/02/2014 : 09:27:54
en dat mag wel?en als je de T4 inruilt kieperen ze de gekochte pakketten er af....of toch niet?

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000