O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
RJMiddel |
Geplaatst - 11/05/2014 : 20:47:54 Ik ben echt verslaafd aan de Tyros. Jemig wat een apparaat. Ik blijf op dat keyboard spelen. Ik moet nog een hele hoop leren want ik ben eigenlijk gitarist in een duo Trio Henk en Henk (www.triohenkenhenk.nl).
Nu willen wij ook onze songteksten graag via de Tyros laten zien zodat de songboeken tot het verleden gaan behoren.
Mijn vraag:
Is het mogelijk om indien ik een liedje speel die in de Music Finder staat vermeld ook de songtekst daar aan toe te voegen? Dat zou helemaal te gek zijn...
|
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
RJMiddel |
Geplaatst - 12/05/2014 : 19:48:07 Ik ga even een kijkje nemen op je site.....
Tyros 4 Black Limited Edition |
theplayer |
Geplaatst - 12/05/2014 : 18:31:11 Hoi,
Kijk eens op mijn site Klik links in het menu op Registrations en op Registration sequence. Misschien word je daar wat wijzer. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
RJMiddel |
Geplaatst - 12/05/2014 : 08:48:29 Ik ga mij van de week verdiepen in de registrations, want daar snap ik tot op heden nog weinig van.
Bedankt voor de reacties... |
h.garnier |
Geplaatst - 12/05/2014 : 07:05:47 @Toine, ook een mogelijkheid, goed voorbeeld |
laakies |
Geplaatst - 11/05/2014 : 22:22:30 Hoi
Als je alles vast legt in registraties, kun je ook je tekst bestanden in opslaan, en dan ook oproepen.
zie ook HIER
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
h.garnier |
Geplaatst - 11/05/2014 : 21:20:10 Hallo Henk, Dat wat jij zou willen met de musicfinder gaat niet, dit is gewoon een registratie van voices en een style. Om een songtekst ( karaoke) tevoorschijn te halen moet je een midifile hebben. Wat je kunt doen is een musicfinder bestand hebt gekozen, de song spelen en gelijk opnemen met de midi opname. Als je klaar bent kun je deze opnamen opslaan en daarna een tekst of lyrics aan toe voegen. In de handleiding staat er wel de meeste handelingen beschreven. Als je dan de midi afspeelt loopt de lyric mee, als je een text bestand eraan toevoegt blijft de tekst stil staan. Dit laatste handig om een midi te kiezen,maar toch zelf blijven spelen. Ik hoop dat ik je wat op weg heb geholpen zover. Succes en veel plezier |