O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
forum yamaha tyros4 |
Geplaatst - 29/09/2014 : 13:32:00 Geachte noten kraker techneuten.
Na diverse instellingen op de tyros4, lukt het mij niet om het real wersi orgel sound te produceren. Nu de ham vraag, is er iemand die dat wel!!!! is gelukt , en genegen is mij deze register instelling te doen toekomen?????? Dank uwel alstublieft.
FRED.met muziek door het leven.
F.van Huut |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
forum yamaha tyros4 |
Geplaatst - 30/09/2014 : 07:06:08 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door muzikant
Bij een typische Wersi orgelsound denk ik eigenlijk meer hier aan.
Natura Artis Magistra...
Mijn beste Jan. Iedereen heeft een eigen smaak v.w.b klankkleur, styl en uitvoering van muziek en dat is maar goed ook , anders zou het zeer zouteloos zijn op deze wereld. grtjesss. Fred met muziek door het leven.
F.van Huut |
muzikant |
Geplaatst - 29/09/2014 : 19:53:21 Bij een typische Wersi orgelsound denk ik eigenlijk meer hier aan.
Natura Artis Magistra... |
forum yamaha tyros4 |
Geplaatst - 29/09/2014 : 18:45:52 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Soryt
Fred, Er is niet standaard een specifiek wersi geluid ,dat is van zoveel dingen afhankelijk dat het niet in 1 keer is aan te geven . Als je hier nou is een voorbeeld van zou kunnen geven aan de hand van een geluidsfragment dan kan men je sneller op weg helpen .
Gr, Soryt / Arno
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
Beste Arno. Hierbij denk ik aan het wersi verna orgel wat bespeeld wordt door Leigh wilbraham (games that lovers play van James last). zie youtube http://www.youtube.com/watch?v=3b70iIKEk8g
F.van Huut |
Soneg |
Geplaatst - 29/09/2014 : 16:23:16 Fred, Er is niet standaard een specifiek wersi geluid ,dat is van zoveel dingen afhankelijk dat het niet in 1 keer is aan te geven . Als je hier nou is een voorbeeld van zou kunnen geven aan de hand van een geluidsfragment dan kan men je sneller op weg helpen .
Gr, Soryt / Arno
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |