O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
rudi |
Geplaatst - 21/10/2014 : 14:42:57 Hallo , vandaag ruilde ik mijn T2 in voor een T4 Ik krijg echter mijn sustain pedal niet toegewezen voor de functie hij moet dienen , de klanken aanhouden zoals het bij een accoustische piano doet.Steeds als ik hem indruk verandert de registratie. Ik gebruik de juiste ingang. Via function , controller , foot pedal , sustain staat in het oranje. Wat doe ik fout. Dank vooor antwoord. Rudi
Tyros 2 met Bose L1 model 2 en Bose Compact (met tonematch) |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 21/10/2014 : 20:05:47 Hallo Rudi,
Het kan haast niet anders, als dat dat pedaal toegewezen is aan de registrationsequence. Druk op DirectAccess en dan op Memory. Rechts boven staat dan reg seq On / off. Zet 'm daar eens op Off. Probeer daarna je pedaal nog eens. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
rudi |
Geplaatst - 21/10/2014 : 19:06:30 Helaas Ruud werkt dit niet , is wel effe ontgoochelend dat ik als beroepsmuzikant op zoiets vast loop. Tevens voegde ik enkele mp3 in en wave files maar helaas vind ik deze niet terug of krijg ik de melding dat hij de file niet herkent of kan lezen. Het systyeem is wel anders dan de T2 Kan u me verder helpen . Thanks Rudi
Tyros 4 met 2 maal Bose Compact en met tonematch. |
Ruud |
Geplaatst - 21/10/2014 : 17:36:34 Hallo Rudi,
Als je dan eerst de Registratie-sequence uit zet kan je de pedalen de overige functies toekennen. Function -> Regist Sequence/.... en dan op OFF zetten.
Groet, Ruud |