O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bonfire |
Geplaatst - 15/10/2015 : 22:45:07 Hallo Ik heb de 1GB flash van mijn T4 gedefraged en nu staat er nog steeds het volgende op voice ram 2404kb van de 8960 wavecounts 0 van de 9999 waveformcounts 231 van de 2560 Hoe krijg ik er nu alles af?Ik heb ZOVEEL sounds dat ik eens orde wil gaan scheppen.....op de HD zetten wat zou kunnen enz |
11 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
maartenb |
Geplaatst - 26/10/2015 : 14:57:31 Ah, een Wersi Scala. Tsja, dat is een full blown orgel. Voor een nieuw exemplaar kun je ook een auto kopen, dus dat is inderdaad fors aan de prijs.
Een orgel is overigens wel echt een ander instrument dan een keyboard... Maar dat weet je zelf natuurlijk ook.
Maarten |
bonfire |
Geplaatst - 26/10/2015 : 11:31:15 nee ik zit aan een (gebruikt) Wersi orgel te denken......Zoiets .........https://www.youtube.com/watch?v=E13fQulMNVw |
maartenb |
Geplaatst - 26/10/2015 : 10:27:14 Bedoel je het Wersi Pegasus keyboard? Deze is "slechts" een kleine drieduizend euro.
Ik heb de Pergasus goed beluisterd, en de geluidskwaliteit haalt het niet bij de Tyros. De klanken zijn wel OK, maar het totale geluidsbeeld, met mixing, nagalm, EQ, etc. is van veel mindere kwaliteit dan de Tyros.
Maarten |
bonfire |
Geplaatst - 25/10/2015 : 17:55:07 ik heb twee packages van Yamaha gekocht en de pemo sounds en dan nog van Steve solitair..........(en dan nog andere die ik niet eens geprobeerd heb omdat het zo omslachtig is eerst er op zetten ,proberen en dan er weer afdonderen) Ik heb zelfs/zit nog over een Wersi na te denken (mooie orgelklanken,styles ook van Yamaha te gebruiken alleen zo verrekte duur! |
laakies |
Geplaatst - 20/10/2015 : 19:16:57 @tyros2
Helemaal mee eens Henk. Het is een soort verzamelwoede en vooral als iets 'gratis' te downloaden valt.
Over het algemeen is de kwaliteit van die downloads ver te zoeken. maar iedereen is vrij om te doen wat ze willen
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
tyros2 |
Geplaatst - 20/10/2015 : 14:52:09 128 voices op de Tyros4 plus alle zeer goede interne voices wanneer is een mens nu eindelijk tevreden. Het lijkt wel een ziekte, we kopen een Tyros en proberen zoveel mogelijk stylen en voices en noem maar op te kopen en dit in de Tyros te stoppen waardoor men de realiteit een beetje uit het oog verliest. De Tyrossen hebben zoveel meer te bieden, men moet het alleen weten te vinden.
Muzikale Groet Henk |
laakies |
Geplaatst - 19/10/2015 : 22:34:33 @Ton (bonfire)
je hebt mischien wel heeel veeel custom voices, maar je kunt helaas maar 128 voices kwijt op de Tyros 4
Op de T5 kun je wel meer voices kwijt.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
BramvT |
Geplaatst - 18/10/2015 : 23:02:34 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bonfire
Hallo Ik heb de 1GB flash van mijn T4 gedefraged en nu staat er nog steeds het volgende op voice ram 2404kb van de 8960 wavecounts 0 van de 9999 waveformcounts 231 van de 2560 Hoe krijg ik er nu alles af?Ik heb ZOVEEL sounds dat ik eens orde wil gaan scheppen.....op de HD zetten wat zou kunnen enz
Wat muzikant hierboven al schreef....formatteren die 1gb dimm, dan kun je daarna weer met een schone lei beginnen.
Heb dat zelf ook een paar keer moeten doen bij de T3 en T4.
Tyros-4 (BE) |
muzikant |
Geplaatst - 16/10/2015 : 17:55:56 Met formatteren is je probleem opgelost (en is je geheugen vrij overschrijfbaar gemaakt).
Natura Artis Magistra... |
Zofman |
Geplaatst - 16/10/2015 : 16:10:28 Om even aan Eddy toe te voegen: Het ordent niet je bestandsnamen voor je. Jan
Heerlijk... Thai Rosbeef !!! |
eddy vanzee |
Geplaatst - 16/10/2015 : 15:39:24 indien je met"gedefraged" bedoelt "defragmentatie" zouden er, bij mijn weten, geen gegevens mogen verwijderd worden. Defragmentatie is een herschikking van over de HDD verspreide gegevens naar een bepaalde ordening met de bedoeling de over verscheidene clusters gedeelde gegevens samen te brengen in minder clusters om zo schijfruimte vrij en de gegevens sneller toegankelijk te maken. VrGr eddy |