O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
broerkonijn |
Geplaatst - 09/03/2016 : 16:05:49 Hallo, ik ben een ginneling op de Tyros 4 en probeer mijn muziek over te zetten op een USB stick 32 gig maar wat ik ook probeer het lukt mij niet. kan iemand mij helpen met dit probleem.? bij voorbaat dank. |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
broerkonijn |
Geplaatst - 11/03/2016 : 13:53:32 ontzettend bedankt, ik ga het meteen uitproberen. VrGr pieter |
Soneg |
Geplaatst - 10/03/2016 : 15:05:00 ik heb even voor je gezocht in dit Forum en ik heb hier het een en ander gevonden ::>>
http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=5105&SearchTerms=audio,recorder
Geplakt uit onderwerp >>
Dag Ben, het keyboardspel opnemen via midi zoals jij beschrijft gaat prima. Wat je ook kan doen is afgewerkte midi door het KBD laten afspelen, daarbij via het KBD zingen en alles samen opnemen via de HD-recorder op het KBD. Dit save je dan op de Harde schijf van het KBD. Als je nu dit bestand via kopiëren en plakken naar een USB-stick schrijft, wordt automatisch het .AUD-bestand van de HD-recorder van het KBD geconverteerd naar een .WAV-bestand. Van dit .WAV-bestand kan je dan via de PC een CD branden in .CDA-bestand dat door praktisch elke recente CD-speler kan gelezen worden. Dan heb je eigenlijk al een CD gemaakt! Je kan dit .WAV-bestand op de PC ook converteren naar MP3 of andere bestanden. Indien je CD's in grote oplagen wil maken ga je toch best via een firma die de CD's perst ipv. te branden, dit is een betere kwaliteit en dan is men zeker dat elke CD-speler de muziek kan weergeven, niet elke CD-speler kan overweg met gebrande CD's "R" of "RW" (vooral de oudere modellen). Dit geldt voor Tyros5, kan zijn dat op oudere Tyros-modellen de handelswijze anders is, bvb. op T3 moet met "exporteren". VrGr eddy Bewerkt door eddy vanzee op 08/05/2015 19:53:45
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
Niek |
Geplaatst - 10/03/2016 : 11:27:09 Ha Pieter,
Is de stick Fat32 geformatteerd?
Niek |
broerkonijn |
Geplaatst - 10/03/2016 : 10:41:00 hallo Soryt, geweldig dat je op mijn bericht reageert, ik probeer om een melodie die ik gespeeld heb op een USB stick te zetten om het daarna op de computer over te zetten en dan op een CD te plaatsen je vraag wat ik over wil zetten? ik denk dat het audio is, het op nemen gaat prima en het overzetten naar de audio recorder gaat ook prima, maar verder kom ik niet, ik zal wel iets verkeerd doen, ik zou het geweldig vinden als je mij kunt helpen!!!! alvast bedankt, Pieter |
maartenb |
Geplaatst - 10/03/2016 : 10:27:00 Moderator, kan deze thread naar het Tyros 4 forum?
Maarten
Is uitgevoerd Maarten |
Soneg |
Geplaatst - 09/03/2016 : 18:38:30 Kan je uitleggen wat je precies probeert over te zetten < mp3 , Midi . audio ?
Gr, Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |