O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Wim1972 |
Geplaatst - 23/04/2016 : 16:32:51 Graag zou iets willen weten over mijn Tyros 4 Zou graag een gelijkwaardige volume uitgang willen hebben naar mijn mengpaneel. Als ik midi files laat afspelen merk ik dat de volume van meerder files verschillend zijn. Bv de ene keer is er te veel bas en bij een andere file de volume harder of zachter. Moet nu telkens mijn mengpaneel bijstellen.
Is dit ergens in te stellen met een compressor of iets dergelijks ?
Hoor het graag. Groetjes Wim
wim |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 25/04/2016 : 19:11:20 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Heiko
Gelukkig ben ik nu gepensioneerd en heb alle tijd om alle instellingen op m'n T5 goed te zetten....
Grtzz, Heiko
Ben je al zó oud dat wist ik niet
Ik heb een mapje op de HD staan met div. styles/midifles etc waarvan het e.e.a in gecorrigeerd moet worden, iedere dag doe ik daar wat van en bewaar het dan in de juiste mappen. Zo blijft het leuk om te doen, anders is het zo'n saai werk....
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
Heiko |
Geplaatst - 25/04/2016 : 16:28:29 PS: Digitale Db meters bestaan dus (ouwe googlelaar!) Nu is het de vraag of ze bruikbaar zijn, vooral de goedkopere!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
Heiko |
Geplaatst - 25/04/2016 : 16:11:37 Gelukkig ben ik nu gepensioneerd en heb alle tijd om alle instellingen op m'n T5 goed te zetten. Verschil in volumes was ook heel lang mijn probleem. Nu heb ik alles aardig op gelijke niveau gebracht. Heb wel een vraagje: Bestaat er een digitale Db meter (met nummeriek display) zodat je het volume van de song kan uitlezen en alle songs zo op een eenvoudige manier gelijk kunt zetten?
Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
theplayer |
Geplaatst - 24/04/2016 : 15:39:49 Hallo Wim,
Helaas is daar niet zomaar iets aan te doen. Dat ligt aan de instellingen die in de midifile zitten. Om dat te verhelpen, moet je ze dus aanpassen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
F.van Holten |
Geplaatst - 24/04/2016 : 12:08:00 Welkom op het forum.
Ik kan je helaas niet helpen met dit euvel.
Grt. Frans
|