O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
benny20 |
Geplaatst - 27/04/2016 : 09:40:15 Bij een van de 4 one touch settings te drukken ,gaat de sync start telkens aan,ik heb in de handleiding gezocht of dit kan worden uitgeschakeld,maar kan dit niet vinden. Is dit mogelijk of is dit standaard. Het gaat dus wel om een Tyros4 Bedankt |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Wouter1972 |
Geplaatst - 01/05/2016 : 18:37:26 En wat te denken van die vele miljoenen enthousiastelingen die op Youtube een commercieel liedje (na)zingen/spelen? Het lijkt mij dat sommigen het goed aanpakken door vooraf in de video de credits in beeld naar de maker laten gaan. Het hele fijne weet ik er ook verder niet van. Aan de ene kant snap ik de makers wel die hun werk willen beschermen, tegelijkertijd om nu je spierballen te laten zien aan die ene keyboardenthousiasteling die een liedje laat horen zonder verder eigen commercieel gewin....tsja.... |
Heiko |
Geplaatst - 01/05/2016 : 12:25:07 Inderdaad, leuke website. Dit ben ik ook al enige tijd van plan. Wat me tegenhoud is de "angst" voor moeilijkheden met bv BUMA-STEMRA i.v.m rechten e.d. Hoe zit dat ook alweer precies?
Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
eddy vanzee |
Geplaatst - 01/05/2016 : 10:54:17 Dag Benny, eventjes op je site gesnuistert, proficiat, goed bezig, klinkt authentiek. VrGr eddy |
Wouter1972 |
Geplaatst - 30/04/2016 : 22:05:28 Beste Benny, nee OST zo definitief ontkoppelen zonder dat de sync start aanslaat buiten de registratie om kan bij mijn weten niet. Het is onderdeel van het hele Tyros plug and play principe.
Ik heb je site wat doorgebladerd. Leuke site. Ik kan zien dat je veel bezig bent met de Tyros. Keep it up!
Gr. Wouter |
benny20 |
Geplaatst - 30/04/2016 : 21:26:42 Beste Wouter,tevergeefs,ja wanneer ik die registratie zo wegschrijf,is de syncstart uitgeschakeld,maar indien ik een OST aanklik gaat de syncstart teru aan,maar wanneer ik nu zoals de meeste hun registraties hebben opgebouwd ,met de style en alles erin verwerkt dan was dat prima zo,maar ik heb die registraties zonder styles erin,juist 8 klanken ter beschikking.en zo ben ik al lang bezig,maar toch bedankt hoor. Ik heb ook een website met een 300tal medleys op tyros1 ,en een 40 tal eigen compsities maar met vst plugins op pc gemaakt Moest je intresse hebben hier de site http://www.addframes.com/hobbysite/benny20 Vriendelijke groeten |
Wouter1972 |
Geplaatst - 30/04/2016 : 11:12:08 Hoi Benny, volgens mij zou het zo moeten kunnen:
1. Schakel OTS uit 2. Schakel Synch Start uit 3. Druk op Memory 1 (song en style moeten zijn aangevinkt) 4. Save de registratie
Succes en laat even weten of het gelukt is.
|
benny20 |
Geplaatst - 27/04/2016 : 10:38:22 Beste Wouter bedankt voor je snel antwoord,maar waar doe je dat dan in de registratie,ik heb juist een registratie weggeschreven met de syncstart off maar bij de registratie terug op te roepen ,blijkt die syncstart er terug te staan. |
Wouter1972 |
Geplaatst - 27/04/2016 : 09:56:51 Beste Benny, dit is standaard. Als je het liever uitgeschakeld hebt dan moet je dit vastleggen in een registratie. |