O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
tyros2 |
Geplaatst - 03/11/2016 : 13:31:02 Hallo Mede Muzikanten.
Ik heb van Schlick-Musikwelt een aantal registratiebanken gekocht, bij deze registratiebanken zitten ook de bijbehorende styles. Normaal moet wanneer ik een registratie kies ook de bijbehorende style geselecteerd moeten worden maar mijn T4 kiest een style die standaard in de T4 aanwezig is. Dus de registratie kiest niet de juiste style (geen koppeling) Ik heb de styles en de registraties in 1 map op mijn USB stick staan. Ook heb ik deze map gekopieerd (eerst de stylen en toen de registraties) naar de SSD maar toch werkt het niet. Wie weet wat ik fout doe ????
Muzikale Groet Henk |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyros2 |
Geplaatst - 06/11/2016 : 14:17:02 Hallo Eddy.
Ik heb het programma Registration Memory Editor gebruikt. Ik heb de styls en registratie op een stick staan en wanneer ik vandaar uit een registratie open zie ik de verwijzing naar de style dus deze werken goed. Maar er zitten er enkele tussen die geen verwijzing naar een style laat zien en dat zijn dus juist die registraties waar de Tyros zelf bepaald welke style hij daar aankoppelt. Deze registraties koppel ik aan de juiste style en sla ze opnieuw op op de stick en daarmee is het probleem verholpen. Jij hebt mij hier enorm mee geholpen waarvoor mijn grote dank !!!
Muzikale Groet Henk |
eddy vanzee |
Geplaatst - 04/11/2016 : 19:50:12 Hoi Henk, ik denk nog aan iets. Wanneer je op de PC de extentie ".rgt" in ".txt" wijzigt en dan opent in bvb."kladblok" kan je ook de paden zien. Er iets in wijzigen en terug opslaan in ".txt" en daarna weer de extentie wijzigen in ".rgt" werkt niet. VrGr eddy
Dit zijn de stationsletters voor Tyros en PSR S900 : (station = drive = User of HDD of USB) C:/ = USER (internal memory) D:/ = Floppy drive (Tyros) E:/ = Hard drive (PSR-s900/Tyros) E:/ = Card (PSR-3000) F:/ = HD partition #2 (PSR-s900/Tyros) F:/ = USB (PSR-3000) G:/ = HD partition #3 (PSR-s900/Tyros) H:/ = HD partition #4 (PSR-s900/Tyros) I:/ = USB (PSR-s900/Tyros) |
tyros2 |
Geplaatst - 04/11/2016 : 10:34:38 Hallo Eddy.
Bedankt voor de reactie, ik ga dit programma Registration Memory Editor even installeren en probeer er dan achter te komen waarom sommige registraties niet de juiste style laden. Ik meld mij wel weer om te laten weten of het gelukt is.
Muzikale Groet Henk |
eddy vanzee |
Geplaatst - 03/11/2016 : 20:27:05 Henk, in Registration Memory Editor kan je de paden zien en event.aanpassen. www.kwmusik.dk/Tyros/?id=2 Wel even opletten voor de driveletter, staat normaal gezien ergens een lijstje in Reg.Mem.Editor. Indien deze correct zijn, zou het kunnen dat de betreffende styles gewoon standaardstyles zijn (en ook zo bedoeld en misschien via de preset geladen worden) , dit kan je waarschijnlijk wel zien op de stick? Je kan ook controleren waar de Reg. de style gaat halen. Wanneer je op de Styleknop op het keyboard drukt kan je aan de tabbladen zien of de style van de HDD of van de USB opgeladen wordt. Indien dit via de HDD is zal het pad waarschijnlijk fout zijn. Indien je er niet meer aan uit kan, kan je ook gewoon de registratie opnieuw maken waarbij je de style van de gewenste locatie inlaad. VrGr eddy
|
tyros2 |
Geplaatst - 03/11/2016 : 16:50:42 Hallo Eddy.
Ik heb een lege USB stick en daar heb ik de map opgezet waarin zich de registraties en stylen bevinden. Als ik een registratie wil kiezen ga ik naar het tabblad USB1 en dan naar de bewuste map en zie dan de registratie staan. Het gekke ervan is dat sommige registratie wel de goede style pakken maar er zitten ook wat tussen die naar een standaard style van de T4 gaan. Ik heb verder niets gewijzigd in de bestanden structuur.
Muzikale Groet Henk |
eddy vanzee |
Geplaatst - 03/11/2016 : 16:27:45 Hallo Henk, werkt het ook niet wanneer je vanaf de USB-stick laadt ? Het heeft er alle schijn van dat de "paden" niet correct zijn. Indien bedoeld om via de USB-stick te werken is het pad : USB > Map > Style (voices, multipad, song,.....) Wanneer je alles naar HDD kopieert zou het pad moeten zijn : HDD > Map > Style (voices, multipad, song,.....). Indien de registratie gemaakt is met paden naar de USB-stick gaat deze de gegevens niet meer vinden wanneer alles op de HDD staat zonder de registratie aan te passen. Dus, wanneer je via de HDD wil werken zou je de registraties opnieuw moeten maken met opladen van de benodigde bestanden (style, voices, multipad, song,...) vanaf de locatie (map) op de HDD en ernaar verwijzend. Er bestaan ook progr. om de registraties te wijzigen (bvb. Registration Memory Editor). Tevens mag er niets aan de gemaakte registratie gewijzigd worden; een bestand of map een andere naam geven of de locatie van een bestand of map veranderen (bvb. je ontvangen map in een andere map onderbrengen) zorgt ervoor dat de registratie niet meer naar behoren werkt. Registratie (registreren) is het vastleggen (opschrijven) van gegevens (in dit geval de paden en instellingen), elke wijziging achteraf zonder de registratie hiervan op de hoogte te brengen (reg.opnieuw maken) verhindert de correcte werking. VrGr eddy |