Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
ACDK
Geplaatst - 02/05/2026 : 13:53:02 Goede middag, Ik heb een vraag over het gebruik van de partselect aan de rechter onderzijde van de Tyros. Met het gebruik van de van de Right1,2,3 heb ik geen problemen. Maar bij het gebruik van de de Left knop zou ik een aanvulling moeten horen met bv Strings van de Right 1,2,3 echter ik hoor niets. Als ik op het beeldscherm de toets indruk en de demo opstart hoor ik deze wel. Enig idee of ik iets verkeerd doe of moet ik nog een aparte toets aandrukken
met vriendelijke groet Arie vd Burg
AB
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst)
theplayer
Geplaatst - 02/05/2026 : 18:43:58 Hallo Arie, Kijk of de leftselectie gelijk staat met de begeleiding selectie. DirectAcces en ACMP. Groetjes,