O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Hanswiel |
Geplaatst - 01/11/2011 : 10:44:18 Hoi,
Het is al weer even geleden dat ik op dit gedeelte van het forum een vraag stelde over het opnieuw instellen van mijn repertoire. Is het eigenlijk wel mogelijk om de bestaande registraties van de Tyros 3 over te zetten naar de Korg PA3X?
Dat er daarna tal van voices moeten worden aangepast dat is dan veel werk maar wel logisch.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:tognog-music.nl |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
maestro |
Geplaatst - 19/11/2011 : 15:37:40 hallo hans weet waraan je begint man ik heb ook korg pax1 en tyros 4 en met men korg het een probleem na het andere ik speel meer dan 35 jaar ik ondertussen alle merken wel al eens gehad maar men korg is tog een mispoes geweest klanken zitten redelijk goed maar programeren man man ik zeg het nog eens weet waar je aan begint groetjes luc
hr |
Ruud |
Geplaatst - 01/11/2011 : 10:57:22 Hallo Hans,
Registraties van de Tyros werken niet op de PA3X en zijn ook niet om te zetten. Registraties op de Tyros en Performances op de PA3X zijn eigenlijk niets anders dan verwijzingen naar o.a. klanken, styles en instellingen op het betreffende instrument. Op de PA3X zul je soortgelijke instellingen dus zelf moeten maken.
Groet, Ruud |