O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Wersiano |
Geplaatst - 02/11/2011 : 22:00:40 Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Marco Riedijk niet meer voor Korg werkt (demonstreert). Erg jammer is dat omdat ik weet dat hij de juiste persoon was voor een product demo.
Wens daarom Marco veel succes voor de komende tijd die komen gaat.
Mvg,
Jelle
|
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Theo T3 |
Geplaatst - 06/11/2011 : 10:21:05 Kort avontuur voor Marco dan bij korg zal de verkoop wel tegenvallen denk ik. En die als laatste komt het eerste mag gaan. grt theo
Een dag niet getyrost is een dag niet geleefd |
caravan |
Geplaatst - 04/11/2011 : 16:25:16 Hallo Rossie ik wacht op de opvolger van de Tyros 4 , ik zit ook niet helemaal zonder hoor, ik heb nog steeds mijn Tyros 2, en dat gaat nog steeds prima. Ja Rossie inmidels is de tyros 4 ook al weer een jaartje op de markt,zo zie je maar een jaartje is zo voorbij. Rossie groetjes van Caravan. |
T-Rossie |
Geplaatst - 04/11/2011 : 15:51:45 Caravan, je zou best 's gelijk kunnen hebben over Voerman (importeur) Mijn service ervaringen met V. zijn ook niet best te noemen.
Koop nou maar gewoon een T4 |
caravan |
Geplaatst - 03/11/2011 : 16:46:05 Gaat de goede kant op met Korg,ik krijg sterk het vermoeden dat Marko geen enkele steun in de rug krijgt van de importeur van Korg. Je hoort niets van de importeur, het is zo dood als een pier daar over Korg pa3x, ik heb dan ook mijn mening veranderd om een Korg pa3x te kopen, en doe het dus niet, ik heb geen vertrouwen meer in deze klup. Ik wacht nu op de opvolger van de tyros 4, wat dat ook mag zijn. Groetjes. Caravan. |
voice |
Geplaatst - 03/11/2011 : 13:04:58 Er is weer ander weer op komst en dat houd in dat Marco vanaf 1 November 2011 werkzaam is bij Radio Correct.
Dit staat op zijn site vermeld.
gr. |
Rene |
Geplaatst - 03/11/2011 : 12:29:29 Weg bij Yamaha, weg bij Korg.........??????
Rene
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18 |