O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
lautje |
Geplaatst - 05/03/2012 : 16:15:43 Hoi sano
Wat zijn jou klachten? Ik heb namelijk een Kronos 88 en bij mij valt het geluid soms weg of klinkt hij ontstemd Ik heb vandaag contact gezocht met m,n dealer en hij belt me morgen hier over terug Ligt dat nu aan het klavier ?
Gr. Lau |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
New in town |
Geplaatst - 08/03/2012 : 10:15:38 Dat is dan toch een extra stukje handel, wat door zo'n Kronos-forum wordt gegenereerd. Dat zal Oostendorp leuk vinden. En wie weet komen er door mond op mond-reclame nog wel meer klanten op af.
Leuke ontwikkeling toch,
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
lautje |
Geplaatst - 08/03/2012 : 09:09:53 Gisteren online bij oosterdorp een flightcase besteld voor het vervoer van de kronos naar de dealer Ja dat krijg je dan, zijn ze bij oosterdorp goed voor alle muzikanten door zo snel een forum te maken voor de ingewikkelde kronos dan ben ik bereid om daar mijn aankopen voortaan te gaan doen |
lautje |
Geplaatst - 06/03/2012 : 19:42:47 Ja ben benieuwd laten we maar het beste van hopen Gr. Lau |
New in town |
Geplaatst - 06/03/2012 : 19:18:59 Fijn dat het voor je opgelost wordt, Lau.
Dan ga je de Kronos straks nog meer waarderen. Want de mensen waarvan inmiddels het keybed van de Kronos is vervangen, zijn er zeer enthousiast over.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
lautje |
Geplaatst - 06/03/2012 : 17:52:52 Hoi allemaal heb contakt gehad met de dealer en van voerman uit wordt mijn Kronos gerepareerd bij de dealer .ze nemen contakt met mij op als ik aan de beurt ben . Complimenten aan de importeur en dealer |
n/a |
Geplaatst - 06/03/2012 : 14:10:30 Oostendorp heeft al keybeds binnen gekregen, helaas zat ik er nog niet bij. Hopelijk bij de volgende reparatieronde.
Het is inderdaad een erkende klacht en het wordt gratis verbeterd |
lautje |
Geplaatst - 05/03/2012 : 16:48:58 Hey piet bedankt voor je reactie De dealer belt me morgen terug over dit probleem Dus zal het wel verholpen worden als Korg dit erkent
Gr. Lau |
New in town |
Geplaatst - 05/03/2012 : 16:42:36 Hallo Lau,
Dat probleem is een hot item op het Synthforum. Op dit moment wordt van heel veel 73 en 88 Kronos synths, het RH3 keybed vervangen. Dus zeg maar eigenlijk het hele toetsenbord. Daar zaten fouten in. Deze fouten zorgden voor vervelende cut offs. Met cut offs bedoel ik dat het geluid soms zo wegviel, maar vreemde bijgeluiden kwamen ook voor. Ik raad je aan direct actie te ondernemen. Want dit is een door Korg erkende klacht, die dus NIET bij de 61 Kronos variant voorkomt. En je staat sterk hierin. Dus volgens mij moet dit gewoon nog garantie zijn. De mensen, die nu daar inmiddels met hun gerepareerde Kronos spelen, zijn zeer tevreden over het resultaat.
Succes gewenst,
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |