O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
New in town |
Geplaatst - 19/04/2012 : 17:26:13 Hallo Qui,
Je bent er nu al... 
Van harte welkom bij ons op dit Kronos-forum.  Hartstikke fijn, dat je alsnog op mijn uitnodiging bent ingegaan.
Ik hoop, dat je naast je activiteiten op het Synthforum en andere fora, dit forum ook aandacht kunt blijven geven. Ik zie dat je jouw tutorials al hebt vermeld. Dus we kunnen al aan de studie.
Ik ben heel blij, dat je er nu ook bij zit. 
Hartelijke groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
LegolasII op het Synthforum. |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
New in town |
Geplaatst - 19/04/2012 : 21:41:21 Heel fijn Qui,
dat je je zelf even voorgesteld hebt. Het hoeft niet, maar het wordt hier wel op prijs gesteld. Zodat we wat beter weten, wie onze gelederen hier komt versterken.
Je dicht me alleen te veel eer toe, wat betreft mijn kennis van de combinatie Tyros 4 Kronos. Ik weet van beide apparaten op dit moment redelijk veel af. Maar juist de combinatie Tyros samen met Kronos, vooral in midi opzicht gezien, daar ben ik niet zo sterk in. Midi blijf ik toch wel complex vinden. Mijn midi-opstelling is voor mij klaar gemaakt door een behulpzaam forumlid, wat ik heel erg gewaardeerd heb.
In ieder geval heb ik inmiddels al gezien dat je de eerste twee soundsets al beschikbaar hebt gesteld. Je gaat direct al lekker van start. Men zal hier blij met je zijn. 
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
QuiRobinez |
Geplaatst - 19/04/2012 : 21:07:49 Dank je New in town. Ik heb inderdaad een aantal tutorials gepost. Ik heb met zelf even voorgesteld op pagina 2 van de: van harte welkom bij de kronos club thread.
|
|
|