O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
gerarddokter |
Geplaatst - 27/04/2012 : 06:43:56 hallo ik ben hier nieuw.
ik hoop dat iemand me kan helpen . heb in februarie dit jaar een kronos aangeschaft. is er ook een nederlandstalige handleiding te verkrijgen. ik ben geen pro en vind het af en toe best lastig om het apparat onder de knie te krijgen. ben benieuwd naar jullie reacties groet gerard |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
lautje |
Geplaatst - 02/05/2012 : 13:24:53 hoi gerarddokter welkom
gr lau |
QuiRobinez |
Geplaatst - 27/04/2012 : 10:44:40 Dag GerardDokter,
welkom op het forum hier, het is inderdaad lastig dat de handleidingen alleen in het engels zijn als je niet bekend bent met de terminologie die Korg gebruikt. Als dingen je niet helemaal duidelijk zijn aarzel dan niet om het hier gewoon te vragen, vaak hebben we wel een idee hoe je iets moet aanpakken of oplossen.
veel plezier met de Kronos! |
New in town |
Geplaatst - 27/04/2012 : 09:57:44 Hallo Gerard,
Van harte welkom, op ons Kronos-forum. Alsnog gefeliciteerd met de aanschaf van je Kronos. Een prachtmachine, maar niet eenvoudig.
En dan geven ze ook alleen maar Engelse informatie, om het nog eens moeilijker te maken. Helaas is er dus geen Nederlandstalige handleiding. Gelukkig heeft zich op ons forum al wel wat kennis verzameld op het gebied van de Kronos.
Dus, stel gerust je vragen. Het liefst één vraag per topic (onderwerp). Zodat alles een beetje overzichtelijk blijft. Niet overal hebben we een antwoord op, maar we doen ons best.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |