Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Kronos gerelateerde onderwerpen
 HD-1 soundset demo: Magical Space

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
QuiRobinez Geplaatst - 04/08/2012 : 21:43:39
Ik zit in de afrondingsfase van mijn nieuwste HD-1 Soundset genaamd: Magical Space.

Deze soundset bevat 32 programs voor de ambient muzikant, hij is inmiddels bijna gereed maar ik wilde alvast even een sneak preview geven van wat je allemaal kunt doen met de HD-1 engine. Deze engine is namelijk heel erg geschikt voor de electronische muzikant.

Omdat deze soundset veel gebruik maakt van wave sequencing technieken en geautomatiseerde vector patterns is elke program eigenlijk een performance op zich. De set bevat Motion Pads, evolving ambient leads, Rythmic Bass sounds em sound effects. Elke sound heeft 8 KARMA scenes en een drumtrack.

in de demo hieronder improviseer ik met verschillende programs uit de set de nodige ambient soundscapes en melodieen. Alles wat je hoort is steeds 1 program tegelijk gevolgd door het volgende programma. De 1 na laatste sound is een combi die gebruik maakt van 2 sounds uit de set namelijk een pad sound met daarover heen een KARMAFIED sine sound.

de demo kun je hier vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=yveHzuhHQIo
3     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
lautje Geplaatst - 05/08/2012 : 00:16:31
he qui dit klinkt weer super
j.vanaerle Geplaatst - 04/08/2012 : 22:10:11
Qui: klinkt goed. Wanneer is de soundset beschikbaar?

Bedankt voor het goede en mooie werk! TOP!
New in town Geplaatst - 04/08/2012 : 22:04:10
Klinkt weer veelbelovend Qui.

Als trouwe afnemer van jouw sounds vind ik het weer hartstikke leuk,
dat je ons weer laat meegenieten van jouw vele werk.

Trouwens wat is dat SST dan mooi hè. Dat alles zo vloeiend in elkaar overloopt. :-)

Qui Power!

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000