O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
lautje |
Geplaatst - 12/09/2012 : 07:28:24 Nou ik sta al een paar maanden te trappelen van ongedud, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver. Iedereen die vanavond komt een goede reis naar Wezep toe en maar hopen dat het snel half zeven is tot vanavond gr Lau |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
j.vanaerle |
Geplaatst - 12/09/2012 : 13:08:16 Nog een aanvulling. Namens Oostendorp is Guido Nobel aanwezig.
Tot vanavond. Ik heb er erg veel zin in. |
New in town |
Geplaatst - 12/09/2012 : 11:23:00 Dank je wel Qui,
Ik heb namelijk geen mail gehad van Oostendorp, en ging er dus maar automatisch vanuit, dat het in de winkel zelf ging plaatsvinden. In de kelder is idd. ook nog een praktische ruimte.
Goed dan weten we dat. Ik zal het Player ook nog even doorgeven, voor het geval dat ie misschien toch alsnog wat later komt.
Tyros 4 en Korg Kronos |
QuiRobinez |
Geplaatst - 12/09/2012 : 10:55:11 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door New in town Hij stelde me een vraag, waar ik zelf nu ook niet meer helemaal zeker van ben... Hij vroeg waar de workshop gehouden wordt. Is het bij de winkel zelf, misschien de kantine er achter. of het dorpshuis.
Het is in de kelder van de winkel. Dus het adres is: stationsweg 1, Wezep.
Dit is de informatie van oostendorp zelf: Op de dag zelf zorgen wij er intern voor, dat alles op zijn plek komt te staan. Het zal plaatsvinden in de kelder van de winkel. Dat is een zeer praktische, ruime en bovendien aangenaam koele ruimte.
Het officiele bericht op de site van oostendorp kun je hier vinden: http://www.oostendorp-muziek.nl/20120716362/korg-kronos-workshop-12-september/ |
New in town |
Geplaatst - 12/09/2012 : 10:51:16 Ik krijg op dit moment een vraag van Player, die toch nog probeert vanavond ook te komen. Maar hij weet het nog niet zeker.
Hij stelde me een vraag, waar ik zelf nu ook niet meer helemaal zeker van ben... Hij vroeg waar de workshop gehouden wordt. Is het bij de winkel zelf, misschien de kantine er achter. of het dorpshuis.
Want daar hebben we het eigenlijk nog nooit over gehad. Misschien handig om te weten waar iedereen naar toe moet, ha, ha.
Groetjes, Piet |
QuiRobinez |
Geplaatst - 12/09/2012 : 10:07:38 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lautje
Nou ik sta al een paar maanden te trappelen van ongedud, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver. Iedereen die vanavond komt een goede reis naar Wezep toe en maar hopen dat het snel half zeven is tot vanavond gr Lau
top !
we gaan er een leuke en informatieve avond van maken met zijn allen. Aarzel niet om mij vanavond even aan te spreken, ik vind het altijd erg leuk om de personen achter de namen even te ontmoeten.
|
New in town |
Geplaatst - 12/09/2012 : 09:47:51 Wat een enthousiasme Lau.
Ik hoop ook net als jou, dat het een leuke informatieve avond gaat worden.
Voor de mensen, die nog nooit in Wezep zijn geweest: Achter de winkel zelf is beperkte parkeerruimte, 25 auto's kunnen er niet staan. Maar het zal niet moeilijk zijn om in Wezep zelf, een alternatieve parkeerplek dicht bij de muziekzaak te vinden.
Zelf speel ik een thuiswedstrijd. Ik woon amper 25 km van Wezep af.
Tot vanavond allemaal.
Groetjes, Piet |