O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
QuiRobinez |
Geplaatst - 06/01/2013 : 16:25:31 na lange tijd is het weer tijd voor een aantal nieuwe tutorials, dit keer een veel gevraagde tutorial die uitlegt hoe je simpele combis kunt maken.
De meeste mensen vinden dit erg moeilijk en om eerlijk te zijn dat is het ook wel. Toch kun je best simpele combis zelf maken door gebruik te maken van een copy from program feature. Als je dat combineert met een aantal dingen die je moet weten dan kun je al snel best een aardig resultaat halen. Deze tutorial laat zien hoe dat moet en waar je rekening mee moet houden.
eerste stukje is een demo van zo'n type combi, vanaf 04:30 kun je de tutorial volgen.
De volgende onderdelen komen aan de orde: - copy programs to a combi - using the effect system in a combi - using KARMA for arpeggiator patterns - using KARMA for basslines - timbre setup and filtering
Korg Kronos Tutorial: 14 Creating your own combi - YouTube
|
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
dongfang |
Geplaatst - 07/01/2013 : 20:38:42 Hoi Qui,
Kijk, dat inspireert weer Dank. Ik ben bezig met een Rendezvous-achtige Combi bestaande uit MS-20EXen voor de volgende tutorial waar de Laser Harp natuurlijk de ster is.
Nu ga ik eerst jouw video tutorial doorwerken. Geeft weer ideeën.
Oh ja, heb de link van je video tutorial opgenomen in mijn tutorial
Groet, Kris |
|
|