O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 15/11/2013 : 14:37:16 Beste Alemmaal, Ik zag net op het forum dat iemand stelde dat de Tyros 4 nu nog maar zo'n €2000-, oplevert als je m inruilt voor de Tyros 5 Dat lijkt mij wel heel erg weinig! Of hebben jullie een andere mening? Want wordt er bijvoorbeeld ook gekeken naar de aankoopdatum?
Groetjes John Tyros 4 xxl |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 16/11/2013 : 13:03:55 Hans, Toch nog bedankt voor je bijdrage! En alvast heel veel plezier met je T 5 76 versie
Groetjes John Tyros 4 xxl |
Hanswiel |
Geplaatst - 16/11/2013 : 12:50:56 Hoi,
Ik had een bijdrage geleverd over de inruilprijzen van een Tyros als je een nieuwere Tyros koopt. De bedragen die ik noemde zijn veranderd in sterretjes zodat de inhoud van mijn bijdrage zinloos was geworden. Daarom heb ik de bijdrage zelf vewijderd.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
laakies |
Geplaatst - 15/11/2013 : 14:46:43 @John,
Op een keyboard schrijf je nou eenmaal veel af, net als met een auto.
Als je bij wilt blijven dus elke drie jaar overstappen ben je gewoon ongeveer tussen de 40-50 euro pmnd kwijt.
Mag je zelf ah rekenen gaan
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
T-Rossie |
Geplaatst - 15/11/2013 : 14:46:19 John, Gewoon informeren bij de dealer of 'm zelf te koop zetten bij Marktplaats. Inruilprijzen zijn doorgaans lager dan de vrije verkoop oplevert, dus als je slim bent |