O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
corvdh |
Geplaatst - 23/11/2013 : 16:29:25 Voor al die mensen die Marco Riedijk nog eens in actie willen zien:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat zaterdag 30-11-2013 Marco Riedijk een demonstratie geeft op de Tyros 5. Hij werkt alweer een tijdje bij een bekende winkel in Rotterdam (waarvan ik de naam niet zal noemen, ik weet niet of dit mag hier) en zal daar de hele dag aanwezig zijn om dit prachtige instrument te laten zien en horen.
Omdat ik in de regio woon is dit de ideale manier om de Tyros 5 eindelijk eens in het echt te zien en horen en misschien ook wel zelf te bespelen.
Pas daarna besluit ik of het weer een rit naar Wezep word of dat ik blijf spelen op mijn Tyros 4. Ik wil hem toch eerst wel eens in het echt zien en horen voor ik een beslissing neem.
Geplaatst - 01/12/2013 : 21:34:56 Ook ik heb afgelopen zaterdag een super demonstratie mogen meemaken van Marco Riedijk op de T5-76. Marco liet werkelijk alles wat de T5 in huis horen op een sublieme manier.Marco is niet alleen een geweldige toetsenist,maar hij is ook erg toegankelijk en beantwoord alle vragen op een begrijpelijke humoristische manier.Het is groot gemis dat deze top demonstrateur niet meer voor de Yamaha dealers demonstreert. |
muzikant |
Geplaatst - 01/12/2013 : 21:25:57 Het zou best eens kunnen zijn dat Marco op deze manier er meer aan over houdt, zonder allerlei Yamaha verplichtingen...
Natura Artis Magistra... |
pbak |
Geplaatst - 01/12/2013 : 18:53:24 Afgelopen zaterdag een demo van de Tyros 5 meegemaakt wat een top demonstrateur is Marco Riedijk door zijn manier van spelen en het soort repertoire wat bij de mensen in de smaak viel heeft hij veel tyrossen aan de man weten te brengen. stom van Yamaha om zo'n iemand niet in dienst te hebben wat een goed keyboard is de tyos 5 erg veel dynamiek in de klanken p b vogelhuisje |
Coenraad |
Geplaatst - 01/12/2013 : 12:03:01 Ook ik ben naar Rotterdam getogen, om daar met eigen oren te luisteren naar wat de Tyros 5 voor een nieuw geluid er uit gooit. Bij Marco Riedijk weet je zeker dat alles aan bod komt. De mogelijkheid om er dicht bij te staan en hem goed op de vingers te kunnen zien, was een uitkomst.
Er waren nog meer mensen die hiervan kwamen genieten, dus niet alleen van Tyros 5, maar ook van Marco, hij is toch één van de allerbeste demonstrateurs die er nu in 1 dag tijd de Tyros 5 al heel goed onder de knie had.
Door hier te luisteren ben ik heel erg gaan twijfelen. De Tyros 4 inleveren voor de Tyros 5, ik denk dat ik het toch ga doen.
|
voice |
Geplaatst - 01/12/2013 : 09:59:09 Gisteren ook even naar de demo van Marco Riedijk geweest. Marco gaf de demo op de T5 met 76 toetsen, het was een genot hoe hij de T5 demonstreerde, subliem hoe hij de demonstratie verzogde als vanouds of hij niet weg geweest is. Yamaha zal deze demonstrateur wel missen. |
corvdh |
Geplaatst - 30/11/2013 : 22:52:30 Vandaag even naar de demo van Marco Riedijk in Rotterdam geweest, wat kan die man spelen zeg. Daarna wist ik het zeker, de Tyros 5 klinkt in het echt nog beter dan al die internet filmpjes bij elkaar.
Dus maar gelijk weer in de auto gesprongen en doorgereden naar Wezep, daar zelf de Tyros 5 even getest en was toen echt overtuigt. Ik heb ook maar meteen de knoop doorgehakt en een Tyros 5/61 XL besteld, als het goed is ruil ik nog voor de kerstdagen mijn Tyros 4 in.
Ik ben zeer goed geholpen door Ruud, hij heeft nog wat tips gegeven over wat te doen voor ik mijn Tyros 4 XL inlever. Zo weet ik nu hoe ik mijn voices overzet naar de Tyros 5 en hoe het werkt met het entertainerpack opnieuw downloaden en installeren. En nu maar even wachten tot het zover is dat ik mijn Tyros 5/61 XL kan ophalen.