O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 23/11/2013 : 17:34:59 Op 23 December is er bij ********* een Demonstratie van de Tyros 5 door Michel Vonken van 17.00 uur tot 21.00 uur! Voor iedereen die niet even naar Wezep wil rijden of treinen
Groetjes John Tyros 4 xxl |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 24/11/2013 : 09:34:45 Henk, Dat wordt een spannende week voor jullie Heel veel succes! Ik denk dat de Tyros 5 zichzelf wel verkoopt! Groetjes John Tyros 4 xxl |
admin |
Geplaatst - 23/11/2013 : 19:37:35 Maandagavond 2 december is de officiële Tyros5 primeur in de Benelux met een Yamaha demonstrateur.
Echter wordt naar alle waarschijnlijkheid volgende week woensdag 27 november bij elke dealer de eerste Tyros5 geleverd als demonstratiemodel voor in de winkel. Elke dealer is dan vrij om vanaf die dag zelf een demonstratie te organiseren met een demonstrateur uit eigen huis.
Zodra wij de eerste Tyros5 geleverd krijgen zullen wij tot 2 december elke geopende dag de Tyros5 doorlopend demonstreren. Wij houden u op de hoogte en u bent dan natuurlijk ook al van harte welkom!
MVG, Henk Oostendorp |
maartenb |
Geplaatst - 23/11/2013 : 18:32:06 Hier is de complete lijst van alle productdemonstraties.
Ik vermoed dat Oostendorp een van de grootste concerten is!
Wezep, here I come...
Maarten
|
bertus |
Geplaatst - 23/11/2013 : 17:47:45 Ga liever naar Wezep, 'voelt als thuiskomen', ha ha... (Koffie) 7 December van de partij ! Kijken of ik overtuigd kan worden...heb namelijk ook interesse in de kronos maar eerst sparen he...
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |