O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
T-Rossie |
Geplaatst - 28/11/2013 : 16:26:21 Gehaald op 28-11-2013 in Wezep.
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 18/03/2014 : 16:00:21 @ Bart Ros welkom
@Anneke Van harte gefeliciteerd met je aanwinst.
Grt. Frans
|
Anneke |
Geplaatst - 18/03/2014 : 14:19:56 Hallo allemaal, tot nu toe ben ik tegen geen enkel probleem aangelopen. Vrijwel alles overgezet. Natuurlijk is het mooi om opnieuw de registraties enz. te maken. Dat is het leuke ervan. Heerlijk om te knutselen om het muziekstuk nog mooier te maken. Toen de Tyros 4 uitkwam, dacht ik wat kan er nou nog verder bedacht worden, maar de Tyros 5 heeft wel een enorme sprong gemaakt. Jullie ook heel veel plezier met de Tyros 5. Groetjes, Anneke |
guus |
Geplaatst - 17/03/2014 : 06:33:50 Mooi man veel plezier met de big (T)yros.
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. Tyros 5/76 2xL1 bose compact |
ron t4 |
Geplaatst - 12/03/2014 : 19:32:02 Trouwens vrijdag komt mijn t4 binnen. dank aan de gene die hem gebben ingeruild. Ik wil dit toch hier plaatsen ondanks het over de t5 gaat. |
ron t4 |
Geplaatst - 12/03/2014 : 19:28:07 Leuk al die mensen die de t5 gaan inruilen! nu kunnen beginers hier van profiteren. voor ons is de t4 een paradijs! |
fransonline |
Geplaatst - 10/03/2014 : 21:07:50 Allemaal veel plezier met je Tyros 5!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Anneke |
Geplaatst - 10/03/2014 : 20:55:43 7 maart heb ik mijn Tyros 5 opgehaald. Door omstandigheden kon ik niet op de geplande uitlevering tijd komen. Ik zou er om 13.00 uur moeten zijn, maar om 11.00 uur moest ik bellen dat ik niet kon komen. Ruud bedacht het plan, dat het niet uitmaakte en dat ik de hele middag kon komen. Ruud had mijn premium packs ( 8 stuks ) al in de 5 geinstaleerd en de Music Finder gevuld en zelfs mijn naam stond er al in. De 4 werd ingeruild en de 5 werd in de auto gezet. De persoonlijke aandacht van Ruud en Guido was fijn, het voelde alsof ik de enige klant was, terwijl het giga druk is. Ik moest snel weer terug naar huis. Maar 's nachts, omdat ik niet kon slapen de Tyros 5 aangesloten, was wel even anders dan de 4 met de kabels enz. maar in 1 keer zat alles goed. Alles doet het, ik moet de Tyros nog aan de computer hangen, maar wat ik al tot nu toe heb gehoord, gaat alles naar wens. Tyros team van Oostendorp bedankt, jullie zijn voor mij de toppers. Heel veel succes met de verkoop van de Tyros 5 en alle inruilers. Groetjes, Anneke |
Bart Ros |
Geplaatst - 08/03/2014 : 11:11:30 Donderdag 6 maart de Tyros 5 opgehaald,voor de eerste keer bij Oostendorp Dit is de eerste keer bij Oostendorp.40 jaar zaken gedaan met andere leveranciers .Waarom nu ineens Oostendorp,een vrien bezwoer mij daat te kopen vanwege de perfkte service. Het is opvallend wat Ruud zei en om te onthouden.Iedereen kan een Tyros 5 verkopen maar dan.en dat maar dan heb ik mogen ervaren door de buiten gewone toegevoegde waarde die je gratis krijgt bij Oostendorp aan adviezen en het overzetten van de T4 naar de T 5.Ruus is een expert op het gebied vn de Tyros.Van harte aanbevolen dus. Bart Ros Dordrecht |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 08/03/2014 : 09:11:17 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyrosfan
Ik had hier ook een berichtje geplaatst, maar ik zie het niet meer, is het soms weggehaald?
Glunder, wanneer je speelt.....
O dat is heel normaal hier
Groetjes John Tyros 4 xxl |
tyrosfan |
Geplaatst - 05/03/2014 : 09:15:08 Ik had hier ook een berichtje geplaatst, maar ik zie het niet meer, is het soms weggehaald?
Glunder, wanneer je speelt..... |
stefan |
Geplaatst - 05/03/2014 : 09:10:08 HI, Ook ik heb hem nu al een maand en ben er tevreden over, maar je merkt wel dat het nu een echt workstation geworden is en dat je veel zelf moet aanpassen qua klank kleur. dus ben ik nu nog volop aan het uitzoeken wat voor mij de mooiste sounds / instellingen zijn. groetjes Stefan |
bonfire |
Geplaatst - 05/03/2014 : 07:42:49 kom Toine......die paar centen....je kan toch niks meenemen.hoe gaat ook weer een carnavalskraer (je bent tenslotte Brabander.....) "het lette hemd"....of zoiets :-):-) |
laakies |
Geplaatst - 04/03/2014 : 22:17:55 Behalve met de prijs zijn ze niet op nul begonnen
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
tyrosfan |
Geplaatst - 04/03/2014 : 21:49:33 Een onwijs mooi apparaat is het geworden, niet alleen qua mogelijkheden, maar ook qua uiterlijk. Yamaha heeft een waar pareltje neer weten te zetten. En dat hebben ze met alle Tyrossen die er verschenen zijn, gedaan. Echt prachtig, hoe ze ons weer van onze stoel weten te blazen. Ze hebben met dit keyboard alles op de schop gegooid, en zijn vanaf nul begonnen. En dat is merkbaar.
Glunder, wanneer je speelt..... |
JanBos |
Geplaatst - 04/03/2014 : 12:30:04 Zaterdag a.s. is het mijn beurt om van de Tyros 5 te gaan genieten. Ik heb 3 maanden moeten hunkeren maar mijn geduld wordt beloont.
Alle registers openen voor muziek. |