O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
guyske |
Geplaatst - 14/12/2013 : 12:41:11 Waarom maakt een mens een verplaatsing van 750 km om een instrument te kopen ?
Als ik het moest vergeten zijn dan weet ik het nu weer. Ik had een berichtje op het forum geplaatst met de vraag waarom ik mijn geheugen niet ingebouwd kreeg, een medelid wees mij op een stommiteit door ondergetekende begaan door een paar verlegstukjes niet uit mijn T 4 te halen.
Deze ochtend een telefoontje gekregen van Ruud dat ze mijn probleempje gingen aanpakken.
Dat is echt wel super service, bedankt Ruud.
Groetjes,
Guy
Tyros 5 - MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m, ipad 4 Forscore. |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
omer |
Geplaatst - 15/12/2013 : 16:43:52 Even een onjuistheid van mijn kant, sorry daarvoor. 500 km is voor een gratis levering ook niet mis. (in Genk kreeg ik niet deze voorwaarde, het was onmogelijk), Omer |
bonfire |
Geplaatst - 15/12/2013 : 11:44:25 Hallo Omer Omdat ik zelf in Genk (10 km van Diepenbeek) woon vond ik die 500 Km naar Wezep "verdacht" ……..ik heb even in een routeplanner gekeken en die komt op 215km………hoe zou je in godsnaam er naar toe rijden zodat je 500km bij elkaar krijgt??????via Berlijn of zo???????:-):-):-)en dan 500 km terug……..Parijs???? |
omer |
Geplaatst - 15/12/2013 : 11:16:00 Ik kan u verzekeren, ik heb geen meter verplaatsing gedaan bij de aankoop van een T4. Firma Oostendorp heeft alles netjes thuis afgeleverd. De afstand ongeveer 500km en dan nog terug. Van klantvriendelijkheid gesproken kan dit wel tellen. Waar mijn eventuele aankoop zal zijn, is nogal vanzelfsprekend, Omer |
bonfire |
Geplaatst - 14/12/2013 : 20:47:58 ben er van overtuigd dat O een HEEL goede service geeft maar het is toch beschamend dat andere GEEN service geven…….Ik ken die dealer in het zuiden van het land …..daar is het HEEL raar!De ene keer krijg je geen antwoord en als ze wat van jou nodig hebben kruipen ze je in de k*nt en krijg je alles van hen!!!
|
bertus |
Geplaatst - 14/12/2013 : 20:44:25 Good one you! ( This is Australian where i spent three years ) Zelf ga ik mettertijd toch voor de Yamaha MOXF 6 bij mijn Tyros 3, en die gaat dan ook van de Firma Oostendorp komen . Het is een leuke rit vanuit Spijkenisse en als je een afspraak maakt kom je heel veel van wat je wilt te weten!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
h.garnier |
Geplaatst - 14/12/2013 : 18:08:08 Hallo Guy, Ik ben het wel met je eens waarom ver rijden als het kortbij ook te verkrijgen is. ik zelf ga deze week de trip van Maastricht naar Wezep maken voor de Tyros 5. De rede hiervoor is dat niet iedereen tevreden is met de plaatselijke dealer, maar de echte rede is in het feit dat ik via Oostendorp de meeste info online heb kunnen verzamelen. in de forums, op de website, en dan nog alle filmpjes en workshops. Hier in ( ik noem geen naam ) zuiden heb ik al 2 keer het gevoelbgehad van: Kopje koffie bij aankoop, maar dan ook wegwezen, zeer zeker niet nog terug komen met moeilijke vragen. Nu is de afstand naar wezep erg ver voor een vraag, maar dit gaat ook met email. In het verleden bij aankoop tyros 3 van de 5 mailtjes en 6 telefoontjes 1 antwoord gekregen. Kortom, vond deze service beschamend, en nu........wat verder reizen maar wel antwoord krijgen in mijn mail, en klantvriendelijkheid te ontvangen...met koffie...... Daar ga ik voor, dus..........driving home met een Tyros kerstgevoel....hihihihi Fijn weekend en speelplezier |
guyske |
Geplaatst - 14/12/2013 : 14:50:41 Goed voor u Toine,
Als je tevreden bent zeker niet weglopen.
Ik had vroeger niet zo goede ervaringen met mijn leverancier, sinds ik bij O koop en dat is sinds mijn T 2, altijd zeer tevreden. Zonder morren of discussie over al of niet eigen fout is die helpende hand daar. Ik ben nu op rust maar tot verleden jaar reed ik ook tot 60.000 km per jaar . Naar O doen mijn zoon en ik samen de trip, kunnen we eens rustig bijpraten zonder gestoord te worden. Ik woon trouwens in Vlaams Brabant tegen de taalgrens, bij ons in de buurt is er niet veel te rapen van dealers, en als. die er al zijn is de Tyros een bijproduct waar niet veel rond gedaan word. Bij O is het een belangrijk stuk van hun verhaal denk ik, daardoor een goede productkennis en dat kan wel eens van pas komen als je net dat beetje extra moet weten. Ik blijf het toch een prestatie vinden om in deze tijd een telefoontje te krijgen na een post op het forum.
Groetjes,
Guy
Tyros 5 - MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m, ipad 4 Forscore. |
laakies |
Geplaatst - 14/12/2013 : 13:48:35 @Guy,
Tja ondanks dat de service en activiteiten rondom de Tyrossen van de Firma O erg goed zijn, zal ik er toch echt geen 300 km meer voor gaan rijden. ( Heb destijds mijn T3 daar wel gekocht)
Dat extraatje is een sigaar uit eigen doos maar misschien voor menigeen de doorslag om een aantal uurtjes in de auto te zitten.
Ik houd het lekker bij mijn eigen dealer 10 minuutjes in de auto en voilla, loop daar lekker binnen, bakske brabantse koffie en lekker kletsen met mede binnenlopers.
Maar ja dat zal wel liggen aan het feit dat ik beroeps-chauffeur ben en die snelweg elke dag zag, dus een ritje van 300 km is voor mij geen uitstapje bah bah.
Helaas zit ik al bijna 1 jaar in de ziekte wet ivm gedeeltelijke amputatie van mijn linker voet dus heb tijd zat en heb ook die snelweg al een jaar niet gezien, maar toch.... ik blijf liever in de buurt.
Maar ieder is vrij om te kopen waar ie wil en waar je het beste gevoel bij hebt.
Het gaat niet altijd om prijs maar zeker om de after-service en die is bij O ook zeer goed, maar bij mijn huidige dealer ook
Gr Toine Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|