O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bonfire |
Geplaatst - 15/12/2013 : 11:15:07 http://www.youtube.com/watch?v=ubcIAR9A2OU ik heb net deze YT bekeken/beluisterd maar ik kan er niks aan doen maar ik hoor die "ensemble voiles" niet…..Ook Steve Solitaire (zie commentaren eronder,en toch echt niet de eerste de beste) is er niet echt kapot van……ik ga toch eens bij de dealer luisteren.Niet om er een te kopen maar gewoon eens objectief er naar luisteren |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
maartenb |
Geplaatst - 16/12/2013 : 08:06:56 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bonfire
ik hoor die "ensemble voices" niet….
Onbewust hoor je ze waarschijnlijk wel. Ze geven een natuurlijker klankbeeld.
Let op de stukken waarin hij met twee of meer vingers speelt in de rechterhand. Dan hoor je het het duidelijkst.
Maarten |
willem63 |
Geplaatst - 15/12/2013 : 22:56:18 @bonfire: Wat dacht je van filmmuziek, big band, kerstmuziek, jazz, mooie volle refreinen in popnummers, er is een wereld aan mogelijkheden maar je moet er wel voor open staan. Vandaag voor het eerst even met de ensemble functie thuis gespeeld en het is echt prachtig. Alleen al de strijkers zijn zo veel mooier dan bij de T4. Als je overigens met links akkoorden speelt en rechts met 1 vinger een melodielijn moet je wel de harmony aanzetten anders werkt het niet. Het mooiste vind ik om dit met een pedaaltje te sturen,dan kan je het mooi afwisselen tijdens het spelen.
gr,
Willem |
F.van Holten |
Geplaatst - 15/12/2013 : 19:29:11 Ben ik ook wel, maar m'n T4 heb ik net een jaar
Grt.c Frans
|
T-Rossie |
Geplaatst - 15/12/2013 : 18:04:11 ?? Da's dan toch een serieus 'probleem' Bij alle muziek is dit toe te passen, blazers, en strijkers kunnen overal hun bijdrage leveren. Volgens mij vind je het heel mooi...... maar ben je een ietsiepietsie 'jaloers' |
bonfire |
Geplaatst - 15/12/2013 : 17:21:10 ja dat is echt heel mooi maar ik vraag me af voor welke muziek (buiten klassie) je die nog meer (vaak?) kunt gebruiken |
T-Rossie |
Geplaatst - 15/12/2013 : 13:29:02 Het voorbeeld in jouw YT demo is ook niet het best illustrerend. Het is zeer goed te beluisteren in de demo van fa. O. http://www.youtube.com/watch?v=pFZFj85VdyE
Dit moet toch 'overtuigend' zijn? |
Soneg |
Geplaatst - 15/12/2013 : 12:07:24 Je moet toch echt slechthorend zijn als je dit niet hoort :-)
Soryt :-)
Tyros 5 |
muzikant |
Geplaatst - 15/12/2013 : 11:30:45 En toch klinkt het wel degelijk anders dan op de T4. Probeer maar eens, dan hoor je het verschil in de trompet. Ik vind dit wel aardig klinken, ondanks Solitaire...
Natura Artis Magistra... |