Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Recommend knop!

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
lacobo Geplaatst - 15/12/2013 : 22:33:27
Net weer een nieuwigheidje ontdekt: De recommend knop. Druk 'm bij het styles wisselen in, geef aan of je 3/4 of 4/4 wilt spelen. Laat de T5 luisteren en speel een korte riedel. De Tyros 5 geeft dan 8 styles die zouden kunnen passen bij dat gepingel. Leuk!

Ook nummers met hulp van een MP3tje instuderen is nu wel erg handig gemaakt. Ben blij met al die nieuwigheden.

Bert.

lacobo Geplaatst - 17/12/2013 : 07:38:49
Naast m'n 40uur/week baan doe ik ook aan videoproducties, net een project afgerond en begonnen met een 5 sporen film die nog moet ge-edit, dus heb ik maar beperkt tijd om achter de T5 plaats te nemen. Extra geinig dat ik dan iets ontdek wat zelfs de doorgewinterde types nog over het hoofd hadden gezien.

Keek gisteren trouwens naar een demo van de Korg PA3x en snap ineens waar al die MP3/WAV trucks vandaan komen (time stretch, pitch shift, voice canceling). Yamaha kon niet achter blijven. En da's alleen maar goed, dat concurerende merken elkaar met een schuin oogje bekijken en hippe functies overnemen. Daar wordt niemand slechter van, wij al helemaal niet.

Bert.

T-Rossie Geplaatst - 16/12/2013 : 08:59:01
Inderdaad handig.... en stom van mezelf dat ik die knop nog niet had gezien.
Gelukkig was ik niet de enige die het nooit was opgevallen. Op PSRTutorial forum meldde zelfs Eileen (door velen gezien als 'de vraagbaak' voor de PSR en Tyros apparaten) dat dit de knop is welke op de T4 'repertoir' was genoemd. ..... en da's absoluut een totaal andere functie

http://www.psrtutorial.com/forum/index.php?topic=23244.0

Voor veel Tyros bespelers lijkt dit 'aangenaam nieuws' te zijn en begint het door te dringen, dus nogmaals dank voor de tip Bert!
maartenb Geplaatst - 16/12/2013 : 08:10:05
Bedankt voor de tip!

citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lacobo

Ook nummers met hulp van een MP3tje instuderen is nu wel erg handig gemaakt.

Vooral dat je een loop kan maken tussen twee punten in een MP3 vind ik heel handig! Zo kan je een stukje eindeloos herhalen, net zolang totdat je het kunt spelen. Je kunt tevens het tempo iets laten zakken om het makkelijker te maken.

Maarten

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000