O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
laakies |
Geplaatst - 27/12/2013 : 22:49:04 Hoi,
Jaja het lukt me allemaal wel hoor Het volgende vraagje;
Heb diverse customvoices die gekoppeld zijn aan een registratie, zodoende moet die bijv op plaats 28, 34, 74 komen, hoe kan ik dit bewerkstelligen?
Mijn idee/oplossing wat ik kon bedenken:
Alle 128 voices in 1 map zetten en zo zelf de plaats uittellen..... of is er een andere simpelere manier om dit te doen? kunnen er meer voices als 128 geladen worden nu? ofzoveel tot het geheugen vol is dan...
Wellicht heeft Ruud de oplossing/aanwijzing.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 28/12/2013 : 14:38:58 Ik heb dit Pack uit de Tyros5 verwijderd.
Via Y.E.M. Data op halen uit Tyros5 Betrefende Pack uncheck (groene vinkje uit) Save to USB Memory USB stick in Tyros5 Function > Pack Instaltion > bestand openen > Install.
Bestaande packs worden overschreven. Niet aangevinkte packs in Y.E.M. worden gewist in Tyros5
Dit duurt wel lang maar is misschien wel de veiligste manier. Via de Windows verkenner kun je wel mappen/folders uit de Tyros5 verwijderen.
Maar alle instellingen etc.. wordt in het TYROS5_PackInstallData.ppi bestand gezet.
Als je mappen/folders gaat hernoemen via de windows verkenner kun je ze wel zien/kiezen in de Tyros5 maar geven geen geluid.
Groeten, Wim |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 28/12/2013 : 13:24:39 ja Wim heb net hetzelfde probleem met de scatvoices ,daarom zou ik ze willen verwijderen uit mijn expancianvoices maar via de tyros is dit waarschijnlijk niet mogelijk zie vroegere rubriek gr ROMANTIKO |
tyro |
Geplaatst - 28/12/2013 : 12:23:16 Ik heb de Scats Libray uit de Tyros 3 geïporteerd in de Tyros 5 De klanken klinken niet zoals ze horen Sla ik de C3 of lager aan, krijg ik :
Unexpected error. Turn the power off and on again. - - - - - - - - - - - - - - - - tsfcvub00 L233 104-2E0-C11-39D
Groeten, Wim |
laakies |
Geplaatst - 28/12/2013 : 11:36:53 @Ruud,
Thanks, ik was al bang dat het op deze manier zou moeten. Nou dan gaan we eenmalig de 128 voices in een tekst bestand zetten en daar zelf een uvi van maken om het later makkelijker te kunnen wijzigen, want met de uvi-creator lukt dat niet, oftewel minder makkelijk.
Wellicht zal de EM in de toekomst nog wel aangepast gaan worden, zodat je dit via dit progje kunt doen.
Och dan hebben we weer wat te doen, en blijft het een beetje rustiger op het forum
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Ruud |
Geplaatst - 28/12/2013 : 07:14:11 Hallo Toine,
De plek waar de Expansion Voice wordt geplaatst bepaal je met het getal achter "Order". Zie mijn eerste reactie in deze topic.
Groet, Ruud |