O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tont4 |
Geplaatst - 01/01/2014 : 17:06:29 hoi ik heb weer een vraag: allereerst iedereen een mooi en gezond 2014 toegewenst. ik wil graag mij leslie effect voor orgel aansturen met het modolation wheel,is dit mogelijk?
Ton |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 05/01/2014 : 07:19:52 Hallo Ton,
Bij sommige voices is het modulatie wiel zo in gesteld dat er een leslie effect gehoord wordt. Maar dat is niet het leslie effect van een DSP. Je hebt hier twee samples die door middel van het modulatiewheel gekozen kunnen worden. Naar onder de ene, naar boven de andere. Dat komt bij meerdere voices voor en steeds weer met een ander effect. Maar je kunt dat niet zelf instellen. Het zit gewoon in die voice.
Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Tont4 |
Geplaatst - 04/01/2014 : 09:13:48 hoi allemaal ik lees als ik het goed begrijp bij laakies dat het mod.wheel wel voor het aansturen tegebruiken is,alleen de vraag: weet iemand hoe ik dit moet instellen? de pedaalfunktie gebruik ik al,maar soms is het makelijker om het mod.wheel te gebruiken. maar alvast bedankt dat jullie meedenken voor een oplossing. mvgr.Ton |
laakies |
Geplaatst - 03/01/2014 : 20:50:41 @Arno,
Klopt wel Arno maar dan heb je niet het aanglij effect vd leslie, het is dan down of up, als je het mod.wheel gebruikt krijg je wel dat aanglijen.
maar ok je kunt hem dan wel koppelen aan je pedaal, maar met iets minder resultaat.
Nou compromise we hebben samen gelijk
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Soneg |
Geplaatst - 03/01/2014 : 19:50:28 Je kan de modulatie/leslie ook met een voet schakelaar bedienen. Selecteer dan "Modulation (Alt)" in het Foot pedal menu
Soryt
Tyros 5 |
laakies |
Geplaatst - 03/01/2014 : 18:02:57 @Ton,
De leslie van Organ World (nieuwe sectie in T5)kun je ook aansturen met je pedaal moet je wel de koppeling zelf maken.
De sectie Organ kun je alleen aansturen via modulation wheel zoals het nu al standaard staat (kun je dus niet aanpassen)
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |