Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Hoe registraties schakelen met pedaal?

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Rognvaldr Geplaatst - 03/01/2014 : 12:43:25
Edit moderator: Onderwerp verduidelijkt

Weet iemand of/hoe je reg+ en reg- aan pedalen kunt toewijzen? Dat lukt mij in de T5 niet meer via het controllersmenu, waar je overigens vrijwel allles aan een pedaal kunt toewijzen behalve dit. Het kan wel in het reg sequence menu, maar werkt dan alleen als je die op ON laat staan. En als je hem op ON zet, kun je de pedalen weer niet als sustain gebruiken. Met registraties lukt het ook niet, want je moet toch nog handmatig op ON/OFF zetten, ook al wissel je van registratie.
Kortom:(hoe) kun je de pedalen naast elkaar voor sustain én reg+/- gebruiken en (hoe) kun je dat opslaan in registraties?
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Rognvaldr Geplaatst - 04/01/2014 : 13:02:23
Ben er wel uit denk ik. Als je pedaal 2 op reg+ laat staan met reg seq ON, volgt hij gewoon de registraties. Via controller kun je pedaal 1 tegelijkertijd op sustain houden. Voor reg- zou ik nog een derde pedaal nodig hebben, maar denk dat ik die beter voor iets anders kan gebruiken. Ik kan reg seq dus gewoon ON laten. Probleem lijkt hiermee opgelost. Dank voor het meedenken. T4 heb ik nooit gehad overigens, ik doe alleen de oneven nummers.

laakies Geplaatst - 03/01/2014 : 18:09:06
@Rognvaldr

Het reg.sequence zet je aan of uit, als je hem aanzet wordt hij automatisch gekoppeld aan een pedaal waaruit je dan zelf een keuze kunt maken welk pedaal als je er meerdere hebt.

Dit staat geheel los van registraties, dus kun je ook niet mee saven.

Maar dit was met de T4 ook al zo.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000