O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Willy |
Geplaatst - 09/01/2014 : 14:40:45 Is het mogelijk om van een korte MP3 een Multipad te maken?
mvrgr. Willy |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
guyske |
Geplaatst - 10/01/2014 : 12:56:28 Ben ook benieuwd of daar een oplossing is of we mogen verwachten dat die er komt. Ik maakte er ook veel gebruik van op de T 4.
Tyros 5 - 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m, ipad 4 Forscore , Igrandpiano, Galileo,repertoire, cubasis, organ +, Garageband, saple tank, nanaloge, mobile sec en audiobus. |
Willy |
Geplaatst - 10/01/2014 : 12:12:26 Audio Link naar Multipad is natuurlijk geen probleem. Maar ik wil graag het volume van de Multipads met het volumepedaal regelen en dat werkt niet met Audio Link. Met de T4 kun je van een wave een voice maken en dan een Multipad.Dan kan ik het volume wel met het pedaal regelen.Maar bij de T5 gaat dit jammer genoeg(nog) niet.
Groet, Willy. |
fboss |
Geplaatst - 09/01/2014 : 18:53:51 Hallo Willy en Iedereen;
Audio aan Multi Pad linken is volgens mij alleen mogelijk met WAVE-bestanden. Pagina 66 van de handleiding.
Daarom gebruik ik meestal geen Mp3, maar wave-bestanden.
Met [Select] Multi Pad, en knop [6] (Audio Link) is het simpel om de Audio Link naar Multi Pad te realiseren.
Allemaal weer de groetjes van... fboss
|
|
|