Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 wat is dat nu weer (duits forum/Facebook)???????

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
bonfire Geplaatst - 21/01/2014 : 14:31:05
Siegfried Meyer#8206; Yamaha Tyros, PSR and Electone Group
Ich habe mich entschlossen nur noch gebrauchte Tyros 4 zu verkaufen, bis das Tyros 5 zumindest das beherrscht was das Tyros 4 schon konnte. Der Kunde ist am Ende einfach glücklicher mit einem Tyros 4 und hat noch Geld gespart. Für das Ersparte rate ich ihm zwei neue Maui 28 zu kaufen. Bei mir natürlich alles mit Garantie zu erwerben.
Vind ik leuk · · 25 minuten geleden ·
2 personen vinden dit leuk.

Entertainer Ingo das bestätigt mal wieder meine meinung!
21 minuten geleden · Vind ik leuk

Alfred Gornicki Da kann ich mich auch nur anschliessen, dass ist wahr...
8 minuten geleden · Vind ik leuk

Siegfried Meyer Man muss zur Zeit schon viel Geld und Zeit übrig haben, damit das T5 überhaupt erst wieder wie ein gut klingendes T4 ertönt.

11     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Yamahaman Geplaatst - 21/01/2014 : 20:40:49
Dus... Bonfire... laat de mensen gewoon hun ding doen, ook dhr Siegfried Meyer.
Heb je verder niets te doen?
theplayer Geplaatst - 21/01/2014 : 18:20:54
Hallo,

Veel zijn er die in de handleiding alleen maar kijken hoeveel bladzijde er in zitten.
Maar toch is het zeer nuttig om deze eens goed door te lezen.
Als je daarmee klaar bent, begin dan eens aan het reference-manual.
Helaas is dat alleen maar in het engels, maar er staan zeer verhelderende onderwerpen in.
Ik weet dat er veel tijd in gaat zitten, maar het werpt wel zijn vruchten af.
Als je de PDF-versie gebruikt, kun je ook altijd makkelijk zoeken naar een steekwoord.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
micdo Geplaatst - 21/01/2014 : 18:12:15
Ook ik las net het berichtje op het duitse forum.
Ik herken het gestelde totaal niet.

Iedere dag speelt of mijn vrouw of ik op de Tyros 5.
Tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem ervaren.
Wij genieten nog iedere dag van dit prachtige keyboard.

groetjes Michel

Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
F.van Holten Geplaatst - 21/01/2014 : 18:03:43
@Bonfire

Mijn laatste reactie:

Nooit en nooit van u leven kopen die T5, slaapt u veel beter, en hoeft u geen andere reactie's te veroordelen.

Prettige avond nog.

Grt.
Frans
guyske Geplaatst - 21/01/2014 : 17:38:42
Ik dacht het is simpel, je hebt de centen en de zin dan koopt je het ding, je hebt of de centen niet of je vind hem niet goed dan laat je hem waar hij is.
Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over zeker de 76 toetsen, er zit een wel grote leercurve aan vast, enerzijds door een paar beslissingen van Yamaha die de door ons gekende gewoontes redelijk verstoord, is het een zeer verschillend instrument dat eigenlijk bijna niet te vergelijken valt met zijn voorganger.
Zelf ben ik al een paar keer mezelf tegen gekomen, maar kom er dan wel uit door te zoeken of met de hulp op allerhande fora.
Die dingen worden er niet simpeler op, daardoor word de kans op gebruikers problemen lees foutjes groter.
Het enige dat je de producent kwalijk kan nemen is het gebrek aan informatie, uitgebreide handleidingen en het achter blijven van de benodigde software die de zoekers onder ons een heel stuk zouden vooruit helpen.
Ten slotte, iemand er plezier in vind om kritiek te leveren gegrond of ongegrond ze doen maar, ik stel vast dat de 4 ook afgeschoten werd en dat die nu als wapen gebruikt word om de 5 af te kraken.

Groeten Guy

Tyros 5 - 76, MFC-10, Roland TD-4KX2 - OCTAPAD SPD-30, MOX 6 - HS80m, ipad 4 Forscore , Igrandpiano, Galileo,repertoire, cubasis, organ +, Garageband, saple tank, nanaloge, mobile sec en audiobus.
bonfire Geplaatst - 21/01/2014 : 17:33:03

Maar goed zinnen als "ik krijg het idee","ik heb het gevoel dat".........is de vrijheid van meningsuiting die ik zeer respecteer!
Ik heb totaal geen frustratie tva de T5 Ik kan er alleen niet tegen...Wacht ik zal het anders zeggen
(ben Mercedes rijder)Toen enige jaren geleden Mercedes de A Klasse op de markt gooide en deze auto de "Elch-test" (omslaan bij snelle uitwijkingen) niet doorstond stond HEEL de auto wereld op de kop.3Dat kan toch niet.....en dat nog wel bij MERcEDES......3
Nu Yamaha een machine te snel (on af;met fouten enz) op de markt slingert word je geacht te reageren met
"Ja dat klopt wel dat er fouten /incompleet afgeleverd is maar ja dat gaat goedkomen dat zul je zien!!!!
Op 18/01 geplaatst....Hoezo "genoegen over negatief "
FANTASTISCHE video dat deel 2!!!
Speelt geweldig!!!en hij is de enige man die twee dingen tegelijk kan
Spelen en ondertussen op het horlogekijken hoe lang hij nog moet..........(op 11.50........)
Als ik ZO zou kunnen spelen zou ik NOOIT meer op het horloge kijken :-):-):-)
laakies Geplaatst - 21/01/2014 : 17:30:20
@Bonfire

Tja het nut van deze melding zie ik ook niet zo zitten.

Las vanmiddag het volgende bericht op FB: Corrie heeft een nieuwe afwasmachine gekocht....

Als je een T4 hebt ben er blij mee is een top machine, de T5 is nét iets beter, dus is nu de topper.

Koop hem wel of niet, en niet zo afgunstig zijn om alles af te kraken als je het geld er niet voor over hebt.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio 61
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl
F.van Holten Geplaatst - 21/01/2014 : 16:46:36
Het blijkt dat de meeste fouten, gebruikers/gewenningsfouten zijn, de "echte" fouten vallen nogal mee, en zullen door Yamaha wel opgelost worden.

Grt.
Frans
Soneg Geplaatst - 21/01/2014 : 16:41:15
Ik krijg het idee dat "bonfire" er een genoegen in schept om alles wat maar negatief is over de T5 dat hier te plaatsen , wat gelijk
tot gevolg heeft dat bij een groot aantal T5 gebruikers de nekharen weer overeind springen.
Kijk er is uiteraard vrijheid van meningsuiting, maar dit is domweg een mening van een ander persoon copieeren.
Ik zou het pas begrijpen als je als eigenaar van een een Tyros 5 met een echt probleem komt, en niet alles wat je her en der op het i-net
klakkeloos overneemt.
Dus eigenlijk zou ik graag weten waar jou frustratie vandaan komt t.o.v. de Tyros 5 ?
En vergeet niet ,je Moet hem niet kopen.

Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers
bonfire Geplaatst - 21/01/2014 : 15:50:29
is da nu echt zo moeilijk te begrijpen????Als je zoals ik 51% twijfelt over wel/geen T5 en je leest dan weer eens zoiets en je wordt teruggeslingerd naar laten we zeggen 30% wel /geen T5 dan is de titel van de topic toch terecht Dat het in het duits is en daardoor bij wat ouderen emoties vanuit een ver verleden (die niet terzake doen) oproept.....ja dat is niet mijn zaak
Als het voor anderen dan niet echt duidelijk is wat er staat en maar zo ongeveer begrepen wordt daar kan ik ook niks aan doen
Of zal ik het even vertalen?
Het is voor alle duidelijkheid overgenomen van FB vandaar de teksten "vind ik leuk enz in het nederlands geplaatst door ene Siegfried waar Entertainer Ingo, Alfred Gornick en Siegfried zelf op geantwoord hebben.Ik geef dit weer zonder "vind ik leuk" van mijn kant en zonder commentaar van mijn kant .
Maar ja als het sommigen hier (al)weer op de kast jaagt..........zegt meer over de commentatoren dan over de "topicstarter"
Soneg Geplaatst - 21/01/2014 : 15:05:59
Tja, wat wil je hier nou mee bereiken ??

Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000