O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
n/a |
Geplaatst - 17/02/2014 : 19:51:42 Goedenavond forumleden
Hoe kunnen we de opgenomen wavefile kopiëren naar de usb. Er is alleen een Hard Disk te zien. Weet iemand hier raad mee. Alvast bedankt
Cock
Cock |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 18/02/2014 : 13:41:25 Als je de usbstick in de tyros doet ( voorkant) zie je in het display te staan [device connected] dan werkt je usb en wordt herkend.
als er komt te staan [device unknow data don't load etc...] is er iets niet goed met je usb stick.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
eddy vanzee |
Geplaatst - 18/02/2014 : 09:26:26 dag Cock, nadat op "file" te hebben gedrukt kom ik uit op een scherm met de tabbladen "HDI" en "USB1", er is geen submenu; ik kan hier wel kiezen voor "copy",.....de gangbare zaken; ik ga ervan uit dat je de stick op de voorkant van de Tyros hebt ingestoken, probeer eens in te steken op achterkant. Kan zijn dat de stick defect is of verkeerd geformatteerd; Tyros ziet enkel : "FAT32"& "primaire partitie". Probeer eens andere stick. VrGr eddy |
n/a |
Geplaatst - 17/02/2014 : 21:42:42 Hoi Eddy
Alvast bedankt voor je reply Ik zie geen submenu.Je kunt de file kopiëren. Maar hoe nu de file naar USB kopiëren Ik zie alleen maar de HD Er staat ook geen uitleg in de gebruiksaanwijzing
Cock
Cock |
eddy vanzee |
Geplaatst - 17/02/2014 : 20:14:48 ik zit nu niet voor m'n Tyros, maar ik denk het volgende: -USB-stick in USB-poort van Tyros; -op HDDrecorder druk knop "mode"; -druk knop "File"; -navigeer naar gewenst bestand; -kies voor "kopïeren"; -navigeer naar "USB-stick; -kies voor "plakken"; kan zijn dat er voor een ander menu moet gekozen worden, zie onderaan het scherm "menu 1" of "menu 2" VrGr eddy
|