O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Yamahaman |
Geplaatst - 05/03/2014 : 20:17:12 In Organ World neem ik een vrij lange nagalm om een grote kerk na te bootsen. En ik sla deze op in bijv reg. nr 1 en dezelfde in nr 2. Wanneer ik nu van registratie verander, stopt de DSP van deze registratie ook. Dat is in het echt natuurlijk ook niet zo. Erg irritant als je van een Tutti naar een ander orgel gaat. (Of doe ik iets verkeerd?)
|
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Yamahaman |
Geplaatst - 14/03/2014 : 12:22:48 Ik moet mn eerdere bewering bijstellen. ik heb nu (na updaten 1.05) een nieuwe RGT gemaakt, en wat blijkt... De DSP blijft gewoon "aan". dwz, de nagalm wordt niet meer afgekapt. (ik had van meer mensen de opmerking over deze "bug" gekregen) Lijkt nu dus ok. (de oude RGT bleef wel afkappen...) |
Yamahaman |
Geplaatst - 05/03/2014 : 21:39:04 Vanuit de sound en opgeslagen in een Reg. Ik doe niets met songs. |
richard001 |
Geplaatst - 05/03/2014 : 20:52:24 @Yamahaman,
Je doet vermoedelijk niets verkeerd. Het gaat hier waarschijnlijk om hetzelfde probleem als beschreven in het ondrwerp 'Nieuwe DSP's opslaan in registraties". Kun je aangeven op welke wijze je de nagalm hebt ingesteld?
Gr. Richard |