O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
jeanlb |
Geplaatst - 08/04/2014 : 09:00:56 Hebben jullie ook dat de bijhorende registratie van de Premium Packs niet kunnen aangepast worden. Het menu 1 naar 2 schakelen geeft donkere niet beschikbare iconen. Dit was bij de Tyros4 wel mogelijk.
JLB |
9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
larvol |
Geplaatst - 20/03/2015 : 19:41:24 Kom op jongens, kun je alles kopiëren wanneer uw tyros is aangesloten op uw PC. Het enige is die stemmen en stijlen zijn nutteloos als u niet beschikt over de vawe bestanden op uw geheugenuitbreiding. Maar je kunt de stijlen gebruiken als u Revoice "ontbrekende stemmen" |
jeanlb |
Geplaatst - 09/04/2014 : 18:53:53 Bedankt aan iedereen die de moeite nam om dit te controleren. Ik heb nog een copy van de Premium Packs op Tyros4 staan. Via deze kan ik waarschijnlijk verder met de registraties.
muzikale groeten
JLB |
laakies |
Geplaatst - 08/04/2014 : 21:11:58 Tja stom van me, dat werkt dus ook niet.
Maar ik had deze bestanden al apart staan op mijn HD
heb je een pm gestuurt.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
eddy vanzee |
Geplaatst - 08/04/2014 : 20:43:48 dag Toine, hoe gaan we dat kopiëren ? de functies "cut,copy en paste zijn niet beschikbaar, daar het betreffende "menu2" niet bereikbaar is. Ik denk wel dat er zaken gewijzigd en opgeslagen kunnen worden vermits na het rommelen in de registratiebank hij de vraag stelt om te saven of niet. Maar het werkt niet zoals een gewone registratie waar men al voor het kiezen van een andere Reg.bank kan opslaan onder een andere naam. Trouwens ik heb eens ergens, ik denk in een handleiding, gelezen dat PremiumPacks niet kunnen gekopieerd worden, omdat Yamaha absoluut wil vermijden dat dit soort gekochte software,zomaar gratis kan vermenigvuldigd worden, daarmee dat Prem.packs gekoppeld zijn aan account en Kbd_ID. VrGr eddy
|
laakies |
Geplaatst - 08/04/2014 : 17:36:44 @Eddy
Zoals jij beschrijft, werkt dit bij mij ook niet.
Maar of dit op de T4 wel zo kon kan ik me niet herinneren.
Als je deze registratie gewoon kopieerd en Paste op je HD opslaat zijn deze opties weer wel te gebruiken.
Da's eigenlijk logisch de expansion rgt's staan ahw op je flash daar kun je niks in bewerken, dus zijn de opties niet zichtbaar.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
eddy vanzee |
Geplaatst - 08/04/2014 : 17:14:32 ja, eigenaardig; nog maar eens geprobeerd voor de zekerheid, maar ik moet bij m'n eerste vaststelling blijven, nl: -via "Reg" ga ik naar de map "expansion"; -ga in de map Euro&US Organ; -kies Regbank " US Organ Set" > "menu 2" werkt NIET ; kan enkel via "Edit" de naam van de registr. veranderen of de Reg "Delete", kan hier niets "saven"; wanneer ik andere bank kies vraagt hij of moet gesaved worden, wanneer ik "ja" kies wordt dit inderdaad gesaved. Kan niet in "menu 2" geraken (waar "cut", "copy", "paste"...staat). Besluit: ik kan de PremiumPacks niet bewerken zoals m'n gewone registraties. VrGr eddy |
laakies |
Geplaatst - 08/04/2014 : 17:14:03 Bij mij kan ik ook gewoon alles wijzigen en opslaan. ook de Premiumpack registrations.
Weet dus niet wat jij bedoelt...
Soneg |
Geplaatst - 08/04/2014 : 16:51:20 Vreemd ? , Ik kan alles wijzigen en opslaan als ik iets aanpas aan de premium packs . Alles is aan te passen en op te slaan, net als op de T4 .
Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
eddy vanzee |
Geplaatst - 08/04/2014 : 15:11:19 dag Jean Luc
Ja, dit is bij mij ook zo, zal wel voor alle Ty5's zo zijn. Ik denk dat het te maken heeft met de bescherming van de PremiumPack's De Yammie's hebben niet graag dat er aan hun verkochte software kan gesleuteld worden. Men zou bvb. de naam ven de bestanden kunnen veranderen en aan derden (die er aan Yamaha niets voor betaald hebben) doorgeven of gewoon kopiëren en plakken , niet dus ! VrGr eddy
|