O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
elsenwil |
Geplaatst - 09/04/2014 : 20:50:24 Beste Tyros en Klaus Wunderlich liefhebbers,
welke voice en mogelijke eigen instellingen gebruiken jullie om de Klaus Wunderlich klank zo goed mogelijk na te bootsen?
alle tips - trucs zijn welkom
bedankt wederom
Wil |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
laakies |
Geplaatst - 10/04/2014 : 09:30:42 Het Euro/US Organ Pack zit standaard in de Tyros 5!!
Je kunt de klanken in de sectie Organ en Organ World gewoon bewerken op allerlei manieren om deze sounds te krijgen.
Wil, als je me een PM stuurt met je emailadres stuur ik je wel een registratie die ik gemaakt heb met de T5 organ klanken.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
jeanlb |
Geplaatst - 10/04/2014 : 07:53:31 Ja en neen er kunnen combinaties gemaakt worden maar het Euro&USOrgan pack is echter en van hoge kwaliteit. In die bundel zitten ook andere prima sound, styles, multipad en registraties. 149 euro is niet overdreven en er zijn rond de feestdagen geregeld acties met 20% korting. Alleen het geheugen is duur omdat er geen standard computer geheugen gebruikt is wat veel concurrenten wel doen.
groetjes
JLB |
elsenwil |
Geplaatst - 10/04/2014 : 01:48:02 Bedankt voor de reactie maar ben op zoek of dit ook 'standaard' in de T5 mogelijk is? hoop dat met alle T5 mogelijkheden, er geen 'noodzaak' is om een additioneel premie organ pakket te kopen.
wie heeft er nog meer raad? |
jeanlb |
Geplaatst - 09/04/2014 : 20:54:08 In de premium pack Euro&USOrgan zitten er enkele goede deze kan je horen op http://eu.yamahamusicsoft.com/en/instrument/Keyboard/Tyros5/category/Voices/product/1173034?currency=EUR
Hopelijk ben u daar mee geholpen.
JLB |