Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Klaus Wunderlich klank

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
elsenwil Geplaatst - 09/04/2014 : 20:50:24
Beste Tyros en Klaus Wunderlich liefhebbers,

welke voice en mogelijke eigen instellingen gebruiken jullie om de Klaus Wunderlich klank zo goed mogelijk na te bootsen?

alle tips - trucs zijn welkom

bedankt wederom

Wil
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
laakies Geplaatst - 10/04/2014 : 09:30:42
Het Euro/US Organ Pack zit standaard in de Tyros 5!!

Je kunt de klanken in de sectie Organ en Organ World gewoon bewerken op allerlei manieren om deze sounds te krijgen.

Wil, als je me een PM stuurt met je emailadres stuur ik je wel een registratie die ik gemaakt heb met de T5 organ klanken.

Gr Toine
Tyros 5 xl-61 & M-Audio
Bezoek eens mijn website:
www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros
jeanlb Geplaatst - 10/04/2014 : 07:53:31
Ja en neen er kunnen combinaties gemaakt worden maar het Euro&USOrgan pack is echter en van hoge kwaliteit. In die bundel zitten ook andere prima sound, styles, multipad en registraties. 149 euro is niet overdreven en er zijn rond de feestdagen geregeld acties met 20% korting. Alleen het geheugen is duur omdat er geen standard computer geheugen gebruikt is wat veel concurrenten wel doen.

groetjes

JLB
elsenwil Geplaatst - 10/04/2014 : 01:48:02
Bedankt voor de reactie maar ben op zoek of dit ook 'standaard' in de T5 mogelijk is?
hoop dat met alle T5 mogelijkheden, er geen 'noodzaak' is om een additioneel premie organ pakket te kopen.

wie heeft er nog meer raad?
jeanlb Geplaatst - 09/04/2014 : 20:54:08
In de premium pack Euro&USOrgan zitten er enkele goede deze kan je horen op http://eu.yamahamusicsoft.com/en/instrument/Keyboard/Tyros5/category/Voices/product/1173034?currency=EUR

Hopelijk ben u daar mee geholpen.

JLB

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000