O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
jeanlb |
Geplaatst - 10/04/2014 : 21:02:36 Ieder dag komt er een negatieve verrassing bij. Vandaag ontdekte ik dat er geen Internet Direct Connection zit op T5. Heeft iemand een idee hoe dat op te lossen?
JLB |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Soneg |
Geplaatst - 11/04/2014 : 12:06:17 IDC is in principe vervangen voor de I-Pad connectie ,net zo commercieel als IDC maar het werkt wel prima. Waarom Yamaha met een extra tablet werkt is naar mijn mening erg jammer, dit had dus ook draadloos via de Dongle kunnen werken . Maar ook kan je alle info en software gewoon bij Yamaha Musicsoft vinden en kopen. Het is allemaal wel erg dubbelop . In ieder geval speelt de T5 er niet minder om , en blijft een topper !
Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
Hanswiel |
Geplaatst - 11/04/2014 : 09:18:29 Hoi,
Draadloos werkt goed om premium files te verwerken. De rest downloaden op de pc en via de stick naar ons heiligdom.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
Tyrooster |
Geplaatst - 11/04/2014 : 09:16:55 IDC zit er niet meer in. Hij kent het internet wel: want -- de T5 laat nu wel zien hoe laat het is.
Internet connectie gaat nu via je tablet of iPad denk ik. Als je een T5 hebt heb je toch ook wel een tablet?
Jaap Tyros54fun |
maartenb |
Geplaatst - 11/04/2014 : 09:07:34 Ik dacht dat IDC eruit gehaald was bij de T5?
Jean, de T5 is echt een ander instrument dan de T4. Geef jezelf tijd om eraan te wennen.
Waar wilde je IDC voor gebruiken? Meestal is er een andere manier om hetzelfde te bereiken.
Maarten |
bertus |
Geplaatst - 11/04/2014 : 08:12:19 Hallo, heb dan wel geen T5 maar ik dacht dat dit draadloos ging via USB, kijk dat maar eens even na. Kan het fout hebben maar dacht het niet.
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |