O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
TyrosFive |
Geplaatst - 20/04/2014 : 09:46:05 Ik heb net een song opgenomen via de songrecorder, waar hij normaal een midi file van maakt. In deze song werd een transpose verhoging van 1 tel gebruikt. Na opname hoor je hier echter niets van en speelt hij alles af in dezelfde toon. Of kan je dit alleen opnemen via de audio recorder? Vrgr, Philip |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 24/04/2014 : 14:54:29 ik zit momenteel niet aan m'n Tyros, ben er niet zeker van dat deze instelling in registr. opgeslagen wordt ? Weet wel dat de instelling zowel via [Function]> Controller... alsook via de mixinconsole > [Tune] kan toegepast worden, misschien speelt het ene of andere een rol bij het al dan niet opslaan in een registratie. Transpose kan ook via [SongCreator] gewijzigd en in midi opgeslagen worden. VrGr eddy |
TyrosFive |
Geplaatst - 24/04/2014 : 09:09:13 Jaap, Eddy, De instellingen op KEYBOARD zetten werkt inderdaad, daarmee is mijn probleempje opgelost. Bedankt hiervoor.
Jaap, ik heb eens geprobeerd om ze niet op te slaan in de registratie, zelfs na het afzetten van het keyboard blijft hij onthouden dat hij op keyboard moet blijven staan, ipv op master. Of zijn er misschien nog andere dingen waarvoor je deze instelling juist wel op master moet zetten? Want dan is het waarschijnlijk wel nodig om ze mee in de registraties op te slaan. |
Tyrooster |
Geplaatst - 23/04/2014 : 19:00:22 Hallo Philip, Ik heb ooit hetzelfde gehad. en het was zeer hardnekkig. (Zoek: "transpose" autor "Tyrooster" en je vindt het.)
Bij mij stond de transpose assign in de registraties. Ik kon wijzigen wat ik wilde maar bij het oproepen van de registratie was ik het weer kwijt. Zet Transpose op "keyboard" om in opgenomen songs de transpose te horen. En maak je registraties met deze instelling.
Succes,
Jaap Tyros54fun |
eddy vanzee |
Geplaatst - 20/04/2014 : 12:07:29 zet de instelling eens op [Keyboard] ik heb de indruk dat dit beter gaat VrGr eddy |
TyrosFive |
Geplaatst - 20/04/2014 : 11:42:23 Bedank voor de info Eddy, Maar bij mij staat hij ook met dezelfde instellingen als degene die jij weergeeft. Maar vermits het bij u wel lukt, zal het waarschijnlijk aan nog andere instellingen liggen. Iemand anders nog ideeën? Vrgr, Philip |
eddy vanzee |
Geplaatst - 20/04/2014 : 11:26:01 Het zou kunnen te maken hebben met de instelling in : function > controller > tabblad keyboard/panel > [Transpose Assign] bij mij staat deze op "Master" en ik hoor de transpose in opgenomen midi wel.
VrGr eddy |