O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Tyros5frans |
Geplaatst - 09/05/2014 : 13:53:34 Hoera ik heb mijn hoes net binnen,ziet er mooi uit even de naadjes glad strijken en hij kan er op liggen. Oostendorp bedankt.
M.V.G. Frans
|
11 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
corvdh |
Geplaatst - 31/05/2014 : 12:23:28 Ik zie net dat ik een mail heb gekregen van firma oostendorp. De mail was al eerder dan gisteren binnen, maar ik check nu pas door omstandigheden mijn mail. Als ik die mail iets eerder gezien had dan had ik mijn vorige bericht niet geplaatst.
Maar dan klopt het dus toch dat bij mij (en waarschijnlijk nog een aantal anderen) de stofhoes nog niet is bezorgt. Ik weet nu in ieder geval (dankzij de mail) dat ik hem over niet al te lange tijd op de deurmat kan verwachten.
citaat: Ik was ook van plan om al de eerste week na mijn T4 te hebben gekocht er een aan te schaffen, maar ja ik zie nog steeds dat ze niet op voorraad zijn en om iets te bestellen wat niet op voorraad is en waar ook onduidelijkheid is wat de levertermijn zal zijn, heeft het plaatsen van een bestelling met betaling vooraf voor mij vooralsnog ook geen meerwaarde.
Marcel T4, Volgens mij is de Tyros 5 stofhoes net even anders dan die voor de Tyros 4. Een stofhoes voor je Tyros 4 hebben ze misschien nog wel op de plank liggen.
Geplaatst - 31/05/2014 : 08:46:57 een "fysieke" voorraad...staat wel erg chique.........vroeger hadden ze iets gewoon op voorraad of moest besteld worden......:-):-) |
corvdh |
Geplaatst - 30/05/2014 : 17:57:56 Nu wil ik niet ongeduldig overkomen maar kan het kloppen dat ik mijn stofhoes nog niet ontvangen heb? Zijn er meer mensen die er nog op wachten?
Ik gebruik al 5 maanden een badhanddoek maar een originele stofhoes is toch fijner.
Misschien weet Ruud iets meer?
Geplaatst - 13/05/2014 : 20:56:32 Ik heb ook nog niets ontvangen, maar ik lees net dat ik niet de enige ben. Ik wacht rustig af.
Geplaatst - 13/05/2014 : 16:05:53 Hier nog geen hoes gezien maar hoop hem ook snel te ontvangen! |
Ruud |
Geplaatst - 11/05/2014 : 18:29:33 Graag gedaan uiteraard. Fijn dat het zo enthousiast ontvangen wordt.
Groet, Ruud |
laakies |
Geplaatst - 11/05/2014 : 14:29:44 Nou is iedereen weer tevreden.....
Op naar het volgende topic
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
Heiko |
Geplaatst - 10/05/2014 : 12:36:45 Bij mij is 'ie ook binnen Henk en team bedankt. Nu nog de DVD's...
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
Niek |
Geplaatst - 09/05/2014 : 17:18:30 Fa Oostendorp bedankt voor de fraaie hoes.
M.v.g. Niek |
h.garnier |
Geplaatst - 09/05/2014 : 15:58:32 Ook hier inmiddels in ontvangst genomen. Bedankt Oostendorp |
Soneg |
Geplaatst - 09/05/2014 : 15:09:54 Net per koerier ontvangen, ziet er goed uit !
Soryt
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |